المشكلة المعروفة جدا hack tools has been detected جربت كل الحلول

الموضوع في 'مشاكل و طلبات crossfire' بواسطة hamada6004, بتاريخ ‏1 يوليو 2012.

1. hamada6004

hamada6004 New Member

السلام عليكم ورحمتة وبركاتة
    40ايجى5
    اصدقائي الاعزاء انا جديد في لعبة كروس فير وقد قمت بنسخ اللعبة من احد اصدقائي وكانت تعمل عنده بدون مشاكل ولكن عندي علي الاب توب بها مشكلة اساسية hack tools been detected
    ولكن لو فتحت حسابي عنده لا يحدث اي شئ وكله تمام
    قمت بكل الحلول الموجوده علي النت لحل هذه المشكلة ولكن دون اي فائده مثل
    1- تنزيل اللعبة الاصلية وعمل لها تنصيب كامل وتحديث من النت
    2- الوقوف علي شاشة اختيار السيرفرات ثم الدخول والخروج والانتظار تاني مره كمان 10 ثواني وثم نفس الحركة دون جدوي ايضا
    3- استخدام اداة Hack Tool Remover بشرحها كله ولاكن لم تعمل معي

نظام تشغيل الاب توب وندوز 7 نسخة 64X رامات 4 جيجا هارد كبير كرت شاشة 256 موديل الجهاز del i3
    قمت بتغير نسخة الويندوز واعادة التجارب ولم يحدث جديد ولكنها في احدي المرات وصلت الي 11د بدون ظهور الرسالة ولكن بعدها تم فصل السيرفر ولم استعيع الدخول بعدها اكثر من 3 دقائق .

أي حد عنده اي فكرة احل المشكلة دي ازاي ياريت يساعدني برجاء ياشباب . 40ايجى5

2. hamada6004

hamada6004 New Member

رد: المشكلة المعروفة جدا hack tools has been detected جربت كل الحلول

السلام عليكم

لقد استخدمة برنامج Hotspot Shield Launch للاتصال الامن بالنت والغريب انه بالفعل ان المشكلة اختفت الي الان وسوف اكتب لكم كل جديد للعلم يفضل اخر نسخة من البرنامج وهو مجاني واعتقد انه معروف للجميع

شكرا لكم

3. sayed205

sayed205 Well-Known Member

شكرنا على المعلومات يامعلم

4. hamada6004

hamada6004 New Member

العفو يا حبيبي
    ياشباب انا اخدت جهازي وجربت من خط نت تاني وبالفعل لم تحدث اي مشكلة وكانت ميه ميه السر طلع عندي بسيط وهو ان انا مشترك في خدمة static ip وهو ان الاي بي بتاعي ثابت واقدر اقوم ببناء سيرفرات علي الخط بتاعي وده المشكلة ان الشركة بتاعة اللعبة عندها مشكلة مع الخدمة دي .. لذلك انا لغيت الخدمة دي النهاردة ولسه مستني الشركة te date تظبط خطي من جديد .. لاني كدا كدا خلصت المشرووع بتاعي المخصص لاختبار الخدمة دي ..
    اتمني ان المعلومة دي تكون افادتكم .

يا رجالة ان عندي الحساب بتاعي اتقفل 4 ايام ومش عارف ايه السبب خايف يكون لاني استخدمة هاك الي بيخليك تشوف كل الناس الي في اللعبة من خلف اي جدار أو
    اني يكون عشان انا بستخدم برنامج Hotspot Shield Launch والذي يظهر ان حسابك بيفتح كل مرة من دولة او مدينة مختلفة .40ايجى5
    40ايجى5

5. sayed205

تسلم على المعلومات يامعلم
    وسبب البلوك انك ممكن تكون استخدمت انته صلاحيتوا
    وربنا يوفقك

6. hamada6004

hamada6004 New Member

السلام عليكم
    انا مليت جدا تم ضبط خطي وتم الغاء جميع الخدمات الاضافية من خط النت الخاص بي .. بس للاسف مازالت المشكلة تظهر

يا ناس محدش يعرف يساعدني في المشكلة دي . لما اروح لاي خط نت تاني متحصلش اي مشكلة وانما لو دخلت من خطي في البيت يحصل كل ده مش عارف حل للمشكله

تجربة :: انا ضمن شبكتي في سيرفر المايكروتك انا هجرب واطلع من تحته وخليني من الروتر مباشر وهشوف ايه هيحصل . لحد ما اجرب ياريت حد يعرف اي حل يقوله لاني مليييييييييت جدا . شكرا للجميع.

7. hamada6004

hamada6004 New Member

تم تنفيذ التجربة ولكن بدون اي امل مازالت المشكلة تظهر اكيد الخط ده هو الخط المنحوووس رقم 1 في مصر .

8. BiGBooS

BiGBooS Member

يا مان جرب وانت بتفتح اللعبة تفتحها من الهوت سبوت شيلد وبعدها تقفل الهوت سبوت شيلد بس لازم تكون في روم لو لقيته قالك ديس كونيكت يبقي خش جيم وانت بتلعب اقفل الهوت سبوت جرب كدة

9. sayed205

رسالة دة مش بتجى غير لما انت بتكون بتلعب بهاك انتهت مدته صلاحيته
    hack tools has been detected
    انت متاكد لما بتجى تشغل كروس فيرا
    مبيكونش فيه هاكات دخال فلودر لعبة ؟

10. hamada6004

hamada6004 New Member

اللهم لك الحمد
    بعد ما نفذت فكرة اخي بيج بوس 40ايجى5 بلاش اقوول أحسن ... 40ايجى540ايجى5 اشتغلت اللعبة بتاع ساعة وااخدت بعدها حجب اسبوعين 40ايجى540ايجى5ه .
    تم ترك اللعبة نهائيا شكرا لكم أسحابي :) عارف أني كاتبها غلط :) بس انا لقيت سيرفر تاني وبنزل منه اللعبة الان وهشتغل علية وشكل الموقع بتاعة روعة وشكله كدا انضف من السيرفر العادي الي كلنا بندخل علية
    http://cf.ph.gameclub.com/Download/ClientFrm.asp

40ايجى5

11. BiGBooS

BiGBooS Member

40ايجى5ه يامان حجب اسبوعين انت نحس اوي الصراحة ~~ ^^ 40ايجى5هه

والفلبيني وحش يا مان هاكاته متواجدة جدا لو عايز كلمني خاص لانه ممنوع انشر هاكات هنا :D

بس مشكلة الفلبيني هتحس بالوحدة مافيش عرب هناك ....

40ايجى5 واسف يا مان بس الفكرة عادي يا تنجح يا تفشل ... بس ماعرفش ازاي اخدت حجب اسبوعين :D

12. hamada6004

hamada6004 New Member

لا عادي ولا يهمك انا بعد ما سجلت ولعبت اول 3 ساعات اخدت حجب عادي جدا ...
    كدا كدا انا كنت لسه طالع من مستوي الراجل الي بيضحك علي طول :) .. مفيش مشكلة .. بالنسبة انت بتقول انه هناك مفيش عرب هو اصلا انا لقيت في ده حد اكلمة و لا اشيت معاه اصلا يعني عادي برده :) واضح اني دخلت اللعبة دي غلط وانها وحشة علي الي شكلي انا كنت في امل الشعوب وكله فل بس يلا مش مشكلة يارب نلاقي بقا حاجة جديدة .وبعدين ايه الي منع الهاكات هنا دا المنتدي كله هاكات 40ايجى5 . بالنسبة للسيرفر الغريب ده اول مره بيقولي ايه حجب 3 ايام و 73 ساعة انا ساعتها حسيت بقدر هائل من الغباء عند الجماعة دوول .. والمرة دي برده كاتب 6 ايام والباقي فرط يعني لو معاك كمان كيس ممكن يعبيلك عادي .

يقطع النت علي النتيت علي عينتتوا عليكم :)

انا منتظر روابط الفلبيني ده مع الهاكات ولو المشرف كلمك كلة اننا السبب وخلية يبعتلي حجب هو كمان عشان ابطل اشتغل برمجة و ابيع اللاب توب واروح ابيع حشيش اسهل :)
    40ايجى5

13. BiGBooS

BiGBooS Member

40ايجى5هه خلي بالك استاذ محمد مابيهزرش ممكن مش حب بس يطلعلك من الشاشة ببوكس رهيب كدة وفينش ويثبتك 1 2 3 ^^
    المهم يا مان جرب تلعب دية احسن Crossfire EU
    مشاكلها قليلة جدا وحلوة .... اما تستني بكرة انا هعمل موضوع برايفت سيرفر (سيرفر جامد جدا لكروس فاير)
    وكمان لو حبيت تاخد هاك او كدة بلاش هنا لان ممنوع خالص انشر هاكات في الموقع دية مسؤولية الادارة والمراقبين وكينج وسيد ^^

لما تحب خد ايميلي ياهو وضيفني واللي انت عايزه انا معاك يعني وروح بيع ح%ي% ^^

14. hamada6004

hamada6004 New Member

طيب بالنسبة للسيرفر الاوربي هيشتغل عادي ولا هيقلي هو كمان روح العب عند بلدكم ونمسك بقا في خناق بعض والامور توسع مننا ونرجع للفلبيني تاني .؟؟

15. ysori

ysori Member

بالتوفيق

16. sayed205

حبيبى بسم الله ماشاء الله عليك مش عارف تشغل لعبة
    هتعرف تشغل الهاك اجهزت الاعضاء بتبقى مليانه فيروسات
    ومشاكل فى تعريفات وسايبه هاكات انتهت صلاحيته فى فلودر لعبة
    ومسطبه نسخ معدله وجهاز عندهوا ناقص برامج كتير
    وعايز لعبه جرافيك عالى يشتغل بالسهولة دة
    وكمان معندكش صبر نحل مع بعض المشكلة على العموم انت حر
    بالتوفيق لك يامعلم

17. hamada6004

hamada6004 New Member

شوفت بقا انت ظلمتني يابو السيد لانك نسيت جملة مهمة جدا انا قولتها :(
    """ أنا قولت لما اخد الاب توب بتاعي واروح اي سيبر واوصله من هناك بالنت اللعبة لا بتفصل ولا بتظهر اي رسائل ولا اي مشكلة نهائيا المشكلة لو دخلت علي اللعبة من خط النت بتاعي فقط لا غير "")
    .. يعني أنا جهازي واللعبة في السليم والغريبة ان خط النت بتاعي هو كمان في السليم لاني جايب خط 2 ميجا مفتوح التحميل من تي اي داتا و مفيش اي حاجة عندي بتشتكي لا سرعة نت ولا اي لعبة اون لاين .

يبقا اكيد الخط النت بتاعي مسكون من عفريت رخم بيلعب هو كمان اللعبة دي وعاوز يلعب لوحدة مش اكتر من كدا .
    40ايجى5

18. hesham5456

hesham5456 Member

40ايجى5