هاك Team D 04/07/2012

الموضوع في 'مشاكل و طلبات crossfire' بواسطة mody96, بتاريخ ‏6 يوليو 2012.

1. mody96

mody96 Member

السلام عليكم
    انا حسابي لسه راجع كان مسروق ورجع بفضل ربنا بعدين اخونا سيد تحياتي ليك ياكبير :)
    وبعدها بيومين على طول حملت هاك Team D 04/07/2012 قمت لابس بلوك مع اني كنت مجربو قبلها على اكونت ضعيف واشتغل وفتحتو على الاكونت الرئيسي واشتغل برضو بس بعدها نمت وصحيت فتحت اللعبه لقيت البلوك لبس في الاكونت 7 ايام عشان دي تاني مره
    ف عاوز اعرف يعني اي هاك ممكن اخد بلوك مننو ولا انا عملت حاجه غلط............؟
    وجربت حملت اداة فك الهاك متفكش اللي هنا
    http://forums.egynt.net/showthread.php?t=15741

2. BiGBooS

BiGBooS Member

رد: هاك Team D 04/07/2012

سلام عليكم يا معلم اولا :)
    +
    اي هاك ممكن يديك بلوك الفترة اللي انت نمت فيها دية نزل فيها ابديت (تحديث) واتمسك الهاك وانت لما دخلت خدت بلوك^^
    +
    اداة فك الحظر انتهت من شهور مافيش حاجة بتفك الحظر الوقتي
    +
    جرب تكلم الجي ام وهو احتمال كبير يفكلك الحظر

3. mody96

mody96 Member

اقولهم ايه بالظبط انا اول مره اخدت هاك وقلتهم انا اسف ومش عارف ايه معملوش حاجه ومتفكش قولي اقولهم ايه؟

4. BiGBooS

BiGBooS Member

I didnt use Hack and internet connection was bad and my computer bad and I had a problem i have clear one of the things in the file Extrap By error and came to me that he had got on the Block for 7 days, please lift the ban because I suffered the many with the ban and thank you
    Thank Crossfire Thank Z8game

اعمل كوبي باست وانت وحظك
    +
    انا ماكلمتش قبل كدة الجي ام عن حظر ف انا مش واثق من الكلام بس الكلام مكتوب صح ومافوش غلطة انجليزي :D

ودية الترجمة عبري
    لم اقم باستعمال هاك واتصالي بالانترنت كان سئ والكمبيوتر الخاص بي سئ وكان لدي مشكلة لقد قمت بمسح احدي الاشياء في ملف الاكستراب بالخطأ وجاء لي انه قد حصلت علي بلوك لمدة ٧ ايام ارجو رفع الحظر لانني عانيت الكثر مع هذا الحظر وشكرا
    شكرا كروس فاير شكرا Z8game

5. mody96

mody96 Member

40ايجى5ه
    ماشي ياباشا هبعتلهم ان شاء الله يتفك

6. BiGBooS

BiGBooS Member

ربنا معاك بالتوفيق

7. mody96

mody96 Member

قلتلهم كدا قالولي انت استخدمت برنامج ضد القوانين وحاجات من دي ومرجعهوش :)

انا دلوقتي عاوز رد السؤال دا يعني اي هاكبيعرفوه عشان لو كدا معتش هحمل هاكات تاني عشان مخدش بلوك ولا في حاجه المفروض اعملها عشان ميعرفوش ولا ايه بالظبط؟؟

8. BiGBooS

BiGBooS Member

بص يا معلم
    هاكات ال Rez اللي هي ملف وبيقلك حطوه في Crossfire>Rez وبتستبدل دة بدة
    الهاك دة مش بيتمسك بس نادر لما حد بيعمله دة لو اتمسك اللعبة مش بتشتغل لحد ماتمسح الهاك ~~

انما الهاكات اللي بانجكتور بتتمسك + يا مان لو انت بتعرف تلعب من غير هاك احسن انا بعرف احمل كل الهاكات واستعملها ومعظم الوقت بلعب من غيرها ^^

9. mody96

mody96 Member

انا يعني الحمد لله بعرف العب بس الاكونت بتاعي مش جامد اوي لاني لسه بادئ
    انا جربت حملت هاك وول REZ وكان شغال من غير ما اخد بلوك ولما حملت هاك بانجكتور اخدت بلوك في المرتين اللي حملت بيهم 40ايجى540ايجى5ه

10. sayed205

sayed205 Well-Known Member

تسلم على المتابعة يامعلم

الوسوم: