كام سؤال على كام مشكلة كدة :)

الموضوع في 'مشاكل و طلبات crossfire' بواسطة farsthedark, بتاريخ ‏9 يوليو 2012.

1. farsthedark

farsthedark Member

يا جماعة انا امبارح وانا بلعب كروس فير قفلت وفتحت لقيت الايميل مفتوح برغم انى مش مدى الباس لحد ايه الحل بقا جهازى مخترق ولا ايه؟

وعندى سؤال يعنى ايع tanker و hard scoper و quick scope والحاجات دى عايز حد يفهملى معنااهم كلهم

2. BiGBooS

BiGBooS Member

رد: كام سؤال على كام مشكلة كدة :)

يا مان احيانا اللعبة مش بتسجل خروجك وبتفضل موجود عادي يعني مش مشكلة ولما بتدخل بيقلك انت اون لاين تحب تدخل ولا لا تاني

ودية معظم الاحيان بتبقي لو مشغل هاكات

يعني بتعبي دم تاني بس مش متأكد من دية tanker
    السكوبير هو اللي في الاسلحة اللي في معظم الاسلحة لما بتدوس كليك يمين بينشل ودية معناها السلاح سئ في التقنيص ^^hard scoper
    quick scope يعني عندك هاك ومعظم الاحيان للسنايبر ^^ ودة بيخليك تضرب بالAWM من غير مايخزن بعد كل ضربة

وياريت يا جماعة لو عندي غلط في ال 3 معاني حد يوضح لاني مش متأكد من الاولة ^^

3. ahmed general

ahmed general Active Member

hard scope
    يعنى انت لعيب بالسنيبر على ما اعتقد يا باشا

4. BiGBooS

BiGBooS Member

مش عارف والله يا باشا مانا كتبت لو حد عارف معني ال3 حاجات يكتبه لاني مش واثق في كلامي فيهم لاني مش عارفهم اوي ^^

5. sayed205

sayed205 Well-Known Member

تسلموا على المتابعة يامعلمين

6. cabtion

cabtion Member

بص يا باشا اول مشكلة دى عادى يعنى bug متخفش ولما تبقى تحصل معاك يبقى بتحصل مع معظم الناس انا بتحصل معايا كتير
    تانى حاجة : اول كلمة مش عارفه :d
    تانى كلمة hard scope او HS دى للنوبات السنير الى هى بتدرب بالسنيبر وتفضل مسكاه مش بتجيب السكينه او الى ي\بيبقى فاتح ال SCOPE ويفضل حاتو فى حته موعينه واول ما العدو يجى جمب الحته دى يقوم ضارب ( ملحوظة ) لو انت فى ماب عاديه يعنى متاح فيه كل الاسلحة دى بيتبقى عادى فيه لاكن لما تبقى بتلعب سنيبر عادى يعنى الررو كلو بيلعب سنيبر وتعمل الحكاية دى يعنى تدرب ومتجبش السكينة او تفضل حاتت النشان دى بيقولو عليه نوووب الى بيعمل الحركة دى
    تالت كلمة كويك سكوب او QS دى بقى للبرو انك بتدرب دربه واحدة و بسرعه وتقوم جايب السكينة على طول تدرب ضربة وتجيب السكينة و هكذا دى بقى للبرو :D

7. BiGBooS

BiGBooS Member

نايس يا كابتن ^^

يا ريت نشوف مشاركات كتيرة ليك^^

8. farsthedark

farsthedark Member

انا بستخدم quick scope بالذات فى دور museum بطلع فوق حاجة كدة واقتل وانزل وهكذا بس بيقولو عليا هاك

9. cabtion

cabtion Member

ان شاء الله
    وان شاء الله هنزل حاجات كتير بس ياريت حد يشوفلى المشكلة بتاعتى الى مفيش ولا حد عايز يشوف الموضوع بتاعى :d

10. cabtion

cabtion Member

ملكش دعوة بيهم مدام انت بتلعب qs يبقى انت كدا فى السليم وانت برو
    ملكش دعوة ب hard scope النوبس :d