حل مشكلة الاكس تراب code _filed حصريا على ايجى نت

الموضوع في 'شروحات واسرار لعبه كروس فاير Crossfire' بواسطة cabtion, بتاريخ ‏13 يوليو 2012.

1. cabtion

cabtion Member

40ايجى5
    اولا معلش لو فى حاجة غلط فى الموضوع لان دى اول مشاركة ليه فى المنتدى
    40ايجى540ايجى5
    طبعا كلنه بتقابلنه المشكلة الرخمه دى وانا واحد من الى كانت المشكلة دى كانت بتطلعلى بس الحمدالله قدرت اتوصل لحل بسيط والحل دا اشتغل تمام معايا
    اول حاجة احنا هنحتاج لتخطى الاكس تراب ودا انا جبتو من هاك HAXLIB VIP
    احنا بس هنحتاج الملف التانى
    40ايجى5
    بعد ما ننزل ملف الهاك والملف التانى هناخدهم على الديسك توب كأنك بتشغل هاك عادى وبعدين تشغل اللعبه هيشتغل عادى الاكس تراب هو بس فى ال HGWC هيظهرك خطا كتير بأسم ملف كل الى عليك انك تجيب الملف دا من اى حته وتمسح الملف القديم من السطب بتاعو فى ال C وتجيب الملف الجديد وتحطو
    __________________________________________-
    بعد ما تخلص كل دا انت ممكن تمسح الهاك والملف عادى جدا احنا بس الفكرة ان الاكس تراب مكنش بيردة ينزل ملفات التحديث فلما جبنه الملف دا نزلنه الملفات والحل دا انا الاول جربتو عندى واشتغل تمااااااام اوى .. والحكايه دى انت مش محتاج تعمله كل لما تفتح اللعبه انت مجرد ما تعمل كدا هيشتغل خلاص مفيش اى مشكلة
    40ايجى5
    ملحوظه:. ملحوظة مستخدمين ويندز xp لو ظهرت المشكلة دى يمسحو التسطيب خالص من الجهاز وتسطبو تانى
    40ايجى5
    الحمدالله انتهى الشرح ..معلش لو كنت عملت حاجة غلط فى الموضوع بس معلش دى اول مشاركة ليه فى قسم الشروحات واسرار لعبه كروس فاير

2. єяяоя

єяяоя Member

رد: حل مشكلة الاكس تراب code _filed حصريا على ايجى نت

انت بتقول ملف ملف ملف واصلا مقولتش ايه اسم الملف اللى المفروض نحمله

3. cabtion

cabtion Member

اولا انت لو نزلت الهاك هتعرف ايه هو الملف لانى فى ملف الهاك مفيش غير الهاك وملف تانى
    ثانيه انا بقول ملف لان ملهوش اسم انا معرفتش اعرف اسمو الحقيقى لان ف كل تحديث للهاك الملف دا بينزل بأسم شكل

4. Toxic

Toxic Active Member

جاري المراجعه

5. cabtion

cabtion Member

انا عارف انى مش مزبت الموضوع كويس لاكن انا قايل ايه هى فكرة الموضوع
    وانا عامل الموضوع دا لان المشكلة دى كانت مديقانى اوى فلما احلت قولت لازم انزلها يمكن حد يكون حد يكون عندو المشكلة دى ويشوف الموضوع فايقدؤ يحلها
    لانه والله انا حليته بالطريقة دى