يا جماعه انا عاوز اعارف بس الا M4a1 gold دا بيتجب من نين فى لعبه كروس فاير برفيت سرفر الجديده

الموضوع في 'مشاكل و طلبات crossfire' بواسطة محمد12345678, بتاريخ ‏12 أغسطس 2012.

1. الله يخلكو يا جماعه السلاح دا مش موجود اساسن بل لعبه يبقاء ازى مع الناس حد يقوالى يا جماعه ابوس يدكو بليز بليز بليز بليز انا هموت طيب حد يجبلى السلاح دا ومش عاوز حاجه تانى الله يخلكو شرح مثن مفصل ازى بيتجب مش موجود بل لاكيى خالص مش محطوط اخش اكسبو لا مش موجود امل فين ولا بيتبع 7 ايام بليز 40ايجى5

2. MohameD

MohameD .:: C.E.O ::. طاقم الإدارة

رد: يا جماعه انا عاوز اعارف بس الا M4a1 gold دا بيتجب من نين فى لعبه كروس فاير برفيت سرفر الجديده

ياعم الله يخليك انت
    دة قسم طلبات كروس فاير
    مشاكل و طلبات crossfire

3. رد: يا جماعه انا عاوز اعارف بس الا M4a1 gold دا بيتجب من نين فى لعبه كروس فاير برفيت سرفر الجديده

انا اسف بس لو ممكن يا ريئس بس تتدينى ايملك الياهو الله يخلك ويعمر بيتك بليز يا حلو

4. رد: يا جماعه انا عاوز اعارف بس الا M4a1 gold دا بيتجب من نين فى لعبه كروس فاير برفيت سرفر الجديده

[email protected]

5. MohameD

MohameD .:: C.E.O ::. طاقم الإدارة

رد: يا جماعه انا عاوز اعارف بس الا M4a1 gold دا بيتجب من نين فى لعبه كروس فاير برفيت سرفر الجديده

لو حضرتك عايز حاجة
    ممكن تطلبها هنا
    او عبر الرسائل الخاصة

6. عراقي انا

عراقي انا Active Member

بص انا عملت موضوع عن السلاح دا في قسم اسرار وشروحات كروس فاير

7. عراقي انا

عراقي انا Active Member