مشكلة ....... خبراء كروس فاير فقط

الموضوع في 'مشاكل و طلبات crossfire' بواسطة Ahmed Elbasha, بتاريخ ‏2 نوفمبر 2012.

1. Ahmed Elbasha

Ahmed Elbasha Member

يا جماعة انا دلوقت معايا السؤال والانسر بتاع الاكونت بتاعى وافتكرتو ودلوقت عاوز اغير الياهو
    علشان اغير الباسورد جيت اكتب السؤال وى الاجابه وبعدين كتبت الياهو الجديد بيقولى باين فى رسالة راحت لى الياهو القديم او حاجة زى كدة المهم يعنى السؤال والاجابه صح انا عاوز اعرف ازاى اغير الياهو (e-mail) بجد مع النتيجة يعنى لما يتيغر ايه الى هيحصل بعد كدة بليييز

2. عراقي انا

عراقي انا Active Member

رد: مشكلة ....... خبراء كروس فاير فقط

تمام يا معلم بص انت بعد ما تكتب الايميل واجابة السوال السري
    هتوصلك رسالة على ايميل الياهو بتأكد انك غيرت الايميل
    وكدا يبقى تمام وكمان هتوصل رسالة للاكونت الي انت الجديد

3. Ahmed Elbasha

Ahmed Elbasha Member

بص انا مش فاهمك انا اصلا دلوقت كتبت كل حاجة وانا معيش الياهو القديم دلوقت بقى الرسالة دى هتوصل فين وكمان انا بعد ما غيرت الياهو وادانى الرسالة جيت اكتبو علشان اغير الباسورد بيقولى الياهو غلط طب ازاى بقى

4. عراقي انا

عراقي انا Active Member

ادخل على اكونت الياهو القديم وهتلاقي رسالة لتغير الايميل
    وكدا انت اتأكدت انك غير الايميل الياهو بتاع التسجيل

5. Ahmed Elbasha

Ahmed Elbasha Member

انا اصلا معييش الياهو القديم وعاوز اغيرو طيب انا لو معايا اصلا الياهو القديم هغيرو ليه انا عاوز اغيرو واعمل واحد جديد علشان اغير الباسورد بتاع الااكونت

6. عراقي انا

عراقي انا Active Member

ما هو لازم انت تكون عارف الايميل الياهو القديم عشان تدخل عليه وتتأكد ان تم تغير اكونت الياهو
    ثانيا الاكونت الياهو الثاني لمى تسجل بيه توصلك رسالة تأكد انك سجلت بيه

7. Ahmed Elbasha

Ahmed Elbasha Member

طب كدة مينفعش اغير باسورد الاكونت انا معيش فير السؤال والاجابه ومعيش الياهو وعاوز اصلا اغير الياهو علشان اغير الباسورد ملهاش اى حل

8. عراقي انا

عراقي انا Active Member

لا مفيش اي يا برنس لازم معاك الياهو القديم الي مسجل بيه وكمان السوال والاجابة عشان تغير الياهو

9. Ahmed Elbasha

Ahmed Elbasha Member

حاجة تزهق والله العظيم هوا انا لو بعتلو رسالة قلتلو انا معايا السؤال وى الاجابه وعاوز الياهو ممكن يرد عليا ويدهولى ولا هيطنش

10. عراقي انا

عراقي انا Active Member

لا بص انت ابعتله السوال والاجابة وقله عايز الايميل عشان الجي ام يتأكد انك مش سارق الايميل