all pro hack

الموضوع في 'مشاكل و طلبات crossfire' بواسطة beco, بتاريخ ‏26 نوفمبر 2012.

1. beco

beco Member

دلوقتى انا اول مره تحصل معايا المشكله دى اول منفتح الهاك تيجى ظاهره الرساله دى filecorrupted!.this program has been manipulated and maybe its infected by avirus or cracked. this file won t work any more ومع العلم انى موقف الانتى فيروس مش مشغله عشان الهاك ولسه لاعب بيه الصبح مظهرتش مش عارف ياريت تقلى ايه الحل بقى 40ايجى5

2. عراقي انا

عراقي انا Active Member

3. ZiKo XiKo

ZiKo XiKo Member

رد: all pro hack

نفس المشكله عندي و غيرت الويندوز 4 مرات و كل البرامج عندي بس النهارده اشتغل لما نزلته و كان بره اللعبه بس لما حطيته جوه اللعبه باظ تاني

4. beco

beco Member

ايوة ابو حميد وحتى القدم حصلت نفس المشكله انا غيرت النسخه اهو وهنجرب تانى بس بنظبط حاجات كده هنشوف ونرد عليك متقفلش الموضوع غير لما نرد عليك تسلم ا ميدو40ايجى5

5. beco

beco Member

يا معلم نفس المشكله حصلت تانى بعد ما سطبت نسخة وندوز جديده وحملت الللعبه من تانى وسطبتها وبرضو نفس المشكله وعندى كل البرامج والهاك اصلا كان شغال معايا اول مره تحصل دى وبنوقف الانتى فيروس كل دا بنعمله وبرضو نفس الرساله ياريت يا عراقى تقولى ايه الحل ياريت

6. عراقي انا

عراقي انا Active Member

طيب يا معلم بتسطب ويندوز اي نوع
    لو كان 8 ف انسى ان الهاك بشتغل لان اصلا البرامج مبتسطبش على ويندوز 8
    ولو كان 7 اتأكد انه مش نسخة كوبي

7. beco

beco Member

لا وندوز سفن يا محمد ومش كوبى خالص انا نزلته من هنا على فك الضغط علطول المشكله انه كان شغال دلوقتى جات الرساله دى مش عارف هل هيا من الوندوز طب غيرته طب من ايه بالظبط

8. عراقي انا

عراقي انا Active Member

طيب يا معلم انت ازاي اتأكد ان الويندوز اصلي؟؟؟
    لو عايز تتأكد
    1-اكتب الامر دا في قائمة run
    oobe/msoobe /a
    2-لازم تطلعلك صورة تقولك active
    ودا يعني ان الويندوز اصلي لو مطلعتش يعني الويندوز كوبي

9. beco

beco Member

خلاص يا محمد مش مشكله بقى الوندوز اصلى انا اللى بسطبه وانا اللى عارفه والمشكله دى ظهرت مش ليا لوحدى لناس تانيه بيلعبوا معايا بنفس الهاك وكان شغال زى الفل وكان شغال على النسخه اللى قبل دى ووقف فيها برضو ونفس الرساله تقريبا العيب من الهاك نفسه تسلم يا ميدو على جهدك معانا وربنا يكرم الهاك الجديد يكون مظبوط

10. عراقي انا

عراقي انا Active Member

طيب يا معلم استنى الاصدار الجديد من الهاك وانشاء الله يكون شغال ومفيهوش مشاكل

11. beco

beco Member

تشكر يا معلم وانا بنحاول نحل المشكله اهو يعنى وماشيه معايا اهو بس لسه مجربتش الهاك لو اتحلت بنقولك وانت تنزله فى موضوع عشان الناس اللى عندها نفس المشكله بس قول يارب

12. figo55

figo55 New Member

40ايجى5

الوسوم: