حل مشكله ال Cfpro عدم ضهور الشاشة بتاع الهاك عند دخخول ال crossfire هنا و بس

الموضوع في 'مشاكل و طلبات crossfire' بواسطة Bruno, بتاريخ ‏20 ديسمبر 2012.

1. Bruno

Bruno Member

40ايجى5

السلام علييكم ياجماعة هناك الكتير إلي بتعاني من عدم مشاهدة الهاك وهو activ وعند دخول للكروسفيرالشاشة بتاع الهاك ماتطلع الحل هنا في هاد الموضوع جبت لكم طريقة

عندما حتكمل أل activ بتاع الهاك

أما بعد أدذل إلى Patcher-cf إذا كان عندك xp إضغط على إل maos على اليمين ودذل لل crossfir ونتها الحل أما إذا كان عندك windows 7-vista إعمل كما في الصورة

الحل إنتها من دون مشاكل

2. عراقي انا

عراقي انا Active Member

رد: حل مشكله ال Cfpro عدم ضهور الشاشة بتاع الهاك عند دخخول ال crossfire هنا و بس

تسلم يا برنس على الشرح

3. merostory

merostory Member

رد: حل مشكله ال Cfpro عدم ضهور الشاشة بتاع الهاك عند دخخول ال crossfire هنا و بس

السلام عليكم حضرتك انا عندى win 7 واصلى وكل حاجة وبعمل كل حاجة للهاك وزى الى فى الصورة بس برضو القائمة مش بتهزر لو سمحت ساعدنى

4. FadyWageh

FadyWageh Member

شـــكـــراااا عــلــــى مــجــهـــــودك
    ولـــــكن لــــم يــنـــفـــع هــــذا الــــحــــل 40ايجى5

5. elkotit

elkotit Guest

الهاك يشتغل على xp فقط

6. عراقي انا

عراقي انا Active Member

الهاك شغال على اكس بي فقط

7. I SAUDI

I SAUDI Member

أخخي أنا عملت زي الي قلت وإشتغل اللعبة تمام ظليت 20 ثانية وطلعوني !! ممكن حل .