موضوع يخص المصريين فقط ! ارجو الدخول

الموضوع في 'مشاكل و طلبات crossfire' بواسطة AvenGeR, بتاريخ ‏4 مارس 2013.

1. AvenGeR

AvenGeR Member

بسم الله الرحمن الرحيم
    انا النهاردة هكلم عن موضوع مهم جدا كلنا عارفين ان لعبة كروس فاير انتشرت فى مصر. تقريبا كل المصريين بيلعبوا اللعبة والى مخلى اللعبة حلوة الهاك انا معاك
    نخش فى الموضوع دلوقت انا لحظت ان معظم المصريين very noobs ف استخدام الهاك بمعنى انك مثلا تخش game egypt تلاقى كل kill [اhead shot ]
    غير كدا انك تلاقى معركة تحت الارض under map غير اللى بيلعبوا فوق
    وعالفكرة players اللى هما مش مصريين والله خدوا عننا فكرة زى الزفت ودلوقت كلوا بقا يخاف يقول انا مصرى زى ميكون ارهابى
    حاجة تانية تلاقى الواحد مشغل long knife فى game hero mode يجيى يضرب يلاقى كلوا يتحول
    يا ريت نعرف نلعب بالهاك وانا بكرة هنزل شرح مفصل لامكانيات hack عشان كلوا يعرف يلعب بالهاك انا اظى عالهاك one hit cf
    ان شاء الله

2. xx_man_xx4

xx_man_xx4 Member

رد: موضوع يخص المصريين فقط ! ارجو الدخول

40ايجى540ايجى5 اه والله انا الحمد لله مش بحب العب بهاك خالص الي لما اخوش زومبي

اه يريت توريهم ايه الي يشغلوه في الهاك ده علشان مش يجلهم ايرور او يتعملهم kick ربنا معاك يا صاحبي
    40ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى5

3. AvenGeR

AvenGeR Member

شكرا ليك ان شاء الله بكرة هعمل كدا

4. xx_man_xx4

xx_man_xx4 Member

بالتوفيق يا صاحبي
    40ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى5

40ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى5

5. عراقي انا

عراقي انا Active Member

تمام انت تقصد انك هتنزل خاصيات للهاك مش هتكون عالية

6. elmalek1

elmalek1 Member

يا برنس كلنا عرفين ان المصريون نوبااااااات فى استخدام الهكر بس طلب انا عاوز حل لمشكلة الايرو فى هكر ون هيت 40ايجى5

7. عراقي انا

عراقي انا Active Member

ايه نوع الايرور