هاك لكونكر اول برنامج فى مصر speed hac Conqer برنامج سرعه +بيفتح 500شخصيه + Fps

الموضوع في 'ايجى نت الارشيف العام' بواسطة elmalek1, بتاريخ ‏30 مارس 2013.

حالة الموضوع:
مغلق
  1. elmalek1

elmalek1 Member

بسم الله الرحمن الرحيم انا النهرده جيبلكو هك اقسم بى الله مش مع حد غير قليل اوى فى مصر برنامج الاسبيد + ممنك يفتح اكتر 500 شخصيه كمان حسب امكنيات جهازك وى تانى حاجه بعلى عندك الفبس انشاء الله هعجبك برنامج وله فى الخيال قبل ما ابدء البرنامج مش بيشتغل على كونكر تهيس كونكر عاديه انجليزى او عربى الشرح هتحمل البرنامج هتفك الضغط هتلقى قناعه شبه الجمجمه خدها كت متخودهاش كوبى حلو شوف انت مسطب فين كونكر وى حوطها جوه اللعبه طبعن اول ما تحوطها افتح اللعبه منها هجيلك رساهل اوك او لا ليظهار الايتم السوبر وى الاليت وى كده بس هتخوش معاك اللعبه افتح الكوكب الى انت فى بوص بقا معايا عشان ديه اصعب حاجه فى الموضوع الى بتشغل السرعه فتحت خلاص هتلقى شات تحت فى كونكر الى بتعمل سوبير عاوز تكلم التيم تكلم حد خاص وى انت بتكتب الشفره دوس كنك بتكلم التيم عشان محدش يشوفك انت بتكتب فهمنى الشفره اهى (sh@) وى طبعن لما تعوز تفتح الشخصيات كتير حسب جهازك البرنامج بيفتح الى انت عاوزه وى يا رب يكون عجبكم الموضوع وى ادى النك [​IMG]
    التقييم لان البرنامج مش مجانى بس عندنا مجانى
    http://egy.egynt.net/112161.html

ملاحظه: البرانمج يمكن القفظ على اى حائط فى اللعبه مثالا لصور الحرب الباب مغلق يمكن انت تقفز
    ملاحظة:اعمل الشفرة وانت بتكلم team عشان محدش يشوفك وانت بتعملها
    ويا رب تعملو ردود تفتح نفسى لان فى هكر هجبهلكم بس لو فى ردود ؟

2. Mark.0nline

Mark.0nline Active Member

رد: هاك لكونكر اول برنامج فى مصر speed hac Conqer برنامج سرعه +بيفتح 500شخصيه + Fps

تم الفحص تمام
    بس انا يا ريت صور و ابعتلي تنثيق للموضوع و انا هثبتهولك

3. elmalek1

elmalek1 Member

رد: هاك لكونكر اول برنامج فى مصر speed hac Conqer برنامج سرعه +بيفتح 500شخصيه + Fps

انا مش عندى كونكر بس انا لقيت هكر فقلت افيدكم

4. elmalek1

elmalek1 Member

الهكر اشتغل ولا لا

5. رد: هاك لكونكر اول برنامج فى مصر speed hac Conqer برنامج سرعه +بيفتح 500شخصيه + Fps

جميل

6. Mark.0nline

Mark.0nline Active Member

الامبوت يعمل تمام
    مثبت لفترة
    بالتوفيق

7. medoalfhd

medoalfhd New Member

اجى نت اجى نت اجى نت اجى نت اجى نت اجى نت40ايجى540ايجى540ايجى540ايجى5

8. elmalek1

elmalek1 Member

المهم الى هو اعجبكم وان هو شغال واول ما اشوف حاجا جديدا هجبها لمنتدانا المميز

9. moud1

moud1 Member

اشراااااااااااااا

10. XLR8

XLR8 New Member

البرنامج مش شغال بيجيب رسالة ايرور

11. shikodark

shikodark New Member

thanks سيقيم 40ايجى5

12. anakmoka

anakmoka New Member

ThXxXX

حالة الموضوع:
مغلق