يا جماعه اللعبه عندى مش شغاله ازاى كل اما مفتح اللعبه مش بيجى شريط اخضر او اى حاجه

الموضوع في 'مشاكل و طلبات crossfire' بواسطة elmalek1, بتاريخ ‏2 ابريل 2013.

1. elmalek1

elmalek1 Member

يا جماعه اللعبه عندى مش شغاله ازاى كل اما مفتح اللعبه مش بيجى شريط اخضر او اى حاجه
    وفى مشكله تانيه فى عضو مكنش عنده هكر برو مكنش شغال عنده ويعدان قال القايمه ظهرت بعد اقفال برنامج الكاسبر ما هو هذا البرنامج وكيف اقفله علشان الهك يشتغل

2. kmkmw

kmkmw Member

رد: يا جماعه اللعبه عندى مش شغاله ازاى كل اما مفتح اللعبه مش بيجى شريط اخضر او اى حاجه

اولا يا برنس المشكلة الاولى مش عارف بس كروس فاير شغاله تمام اما المشكلة التانية ده برنامج ممكن يكون عندك او لا هو برنامج لحماية الجهاز من الفيرس يعنى انتى فيرس وده انت الى بتنزله او لا يعنى مش بيبقى موجود فى النسخة وقايمة هاك برو شغاله تمام ناو ارجو اكون افادتك

3. عراقي انا

عراقي انا Active Member

رد: يا جماعه اللعبه عندى مش شغاله ازاى كل اما مفتح اللعبه مش بيجى شريط اخضر او اى حاجه

حبيبي المشكلة الاولانية قلي اذا كان في في ايرور بيطلعلك
    والمشكلة التاانية كاسبر دا انتي فايروس مش برنامج

4. عراقي انا

عراقي انا Active Member

حبيبي المشكلة الاولانية قلي اذا كان في في ايرور بيطلعلك
    والمشكلة التاانية كاسبر دا انتي فايروس مش برنامج

5. elmalek1

elmalek1 Member

مفيش حد نسخة 7 وشفت ان هكر برو اشتغل عندو هو بيتغل على اكس بى فقط

6. عراقي انا

عراقي انا Active Member

اه تقريبا هو بيشتغل على اكس بي بس