الحل للناس اللي بتشتكي من المشكلة الجديده بتاعت Hack tool has been detected (0:2:0:0)

الموضوع في 'مشاكل و طلبات crossfire' بواسطة mohnd_mohnd, بتاريخ ‏15 مايو 2013.

حالة الموضوع:
مغلق
  1. mohnd_mohnd

mohnd_mohnd Member

يا جدعاااااااان دي مش هاكات والله دي بتظهر مع كل ابديت للعبة
    وانا كنت واثق ان المشكلة دي هتنزل علي الموقع النهارده 40ايجى540ايجى5 قلب المؤمن بقي

دي علشان التحديييييث الجديد بتعملها معايا كتير في كل تحديث في اللعبة : اللعبة مصممة انها تظهرلك القايمة دي لما تكون فيها ملفات متغيرة سواءا كانت من هاك او ابديت للعبة بس بتفرق طبعا لو كانت هاك لانه لو هاك انت بتاخد بلوك وعلشان دي من ابديت اللعبة الاكاونت شغال عادي وحلها انكم: افتحوا كروس فاير واكتب الباس والايدي ودوس انتر ولما تيجي علي صفحة السيرفرات الي فيها دلتا سيرفر والفا سيرفر وUK سيرفر متدخلش اي واحد فيهم استني دقيقه او 30 ثانية الاول وعدهم علي الساعه وبعد كده ادخل اي سيرفر وكده تمام التمام ومش هتجيبها تاني لحد لما اللعبة بتظبطها لوحديها

2. رد: الحل للناس اللي بتشتكي من المشكلة الجديده بتاعت Hack tool has been detected (0:2:0:0)

اوكى طب والبينج بيكون عالى فشخ

3. mohnd_mohnd

mohnd_mohnd Member

رد: الحل للناس اللي بتشتكي من المشكلة الجديده بتاعت Hack tool has been detected (0:2:0:0)

لا الابديت ملهوش دعوة بالبينج اللي عندك البينج بيكون عالي بسبب بطئ النت انا الابديت عندي معملش اي حاجة في البينج شوف انت النت عندك وزبطه

4. عراقي انا

عراقي انا Active Member

رد: الحل للناس اللي بتشتكي من المشكلة الجديده بتاعت Hack tool has been detected (0:2:0:0)

المشكلة اتحلت دلوقتي في السيرفات

5. mohnd_mohnd

mohnd_mohnd Member

طب كويس تمام

6. عراقي انا

عراقي انا Active Member

تم الحل
    يغلق

حالة الموضوع:
مغلق