اللعبة بتخرج لما باجى ادخل الروم عشان العب بتخرج خالص على صطح المكتب مبتجبش اى رسالة خالص

الموضوع في 'مشاكل و طلبات crossfire' بواسطة يوسف خالد, بتاريخ ‏22 يونيو 2013.

1. المشكلة دى عندى من شهر و زيادة و عملت فيها كل حاجة فى الدنيا و ملهاش حل اعمل اية بتفتح عادى و كل حاجا بس اول لما باجى ادخل الروم عشان العب بتخرخ خالص و انا عايز اعرف من اية و ازى الحل بتعها بس فى اسرع وقت عشان مش عارف العب و لا دور خالص

2. عراقي انا

عراقي انا Active Member

رد: اللعبة بتخرج لما باجى ادخل الروم عشان العب بتخرج خالص على صطح المكتب مبتجبش اى رسالة خالص

بتكون بتلات اسباب
    1-الانتي فايروس مش متوافق مع اللعبة
    2-امكانيات الجهاز ضعيفة ودا اهم سبب
    3-النت ضعيف

3. رد: اللعبة بتخرج لما باجى ادخل الروم عشان العب بتخرج خالص على صطح المكتب مبتجبش اى رسالة خالص

1-انا بستعمل avast 2013 2-النت سريع و كمان انا بجربها الفجر يعنى النت بيبقى سريع 3-ازاى اعرف امكانيات عشان ممكن العيب يكون من كدة

4. عراقي انا

عراقي انا Active Member

رد: اللعبة بتخرج لما باجى ادخل الروم عشان العب بتخرج خالص على صطح المكتب مبتجبش اى رسالة خالص

جرب انك تمسح افاست لانه مش متوافق مع اللعبة

5. رد: اللعبة بتخرج لما باجى ادخل الروم عشان العب بتخرج خالص على صطح المكتب مبتجبش اى رسالة خالص

جارى التجربة و هقولك

6. رد: اللعبة بتخرج لما باجى ادخل الروم عشان العب بتخرج خالص على صطح المكتب مبتجبش اى رسالة خالص

مفيش فايدة بردوا مسحت الافست و نزلت الافيرا و بتخرج بردوا اعمل اية ؟؟

7. رد: اللعبة بتخرج لما باجى ادخل الروم عشان العب بتخرج خالص على صطح المكتب مبتجبش اى رسالة خالص

و من ساعة ما نزلت الفيرا ساعات تظهر send error report? و ساعات تخرج و متجبش حاجة خالص اهمل اية؟؟؟

8. رد: اللعبة بتخرج لما باجى ادخل الروم عشان العب بتخرج خالص على صطح المكتب مبتجبش اى رسالة خالص

اعمل اية ؟

9. عراقي انا

عراقي انا Active Member

انت مشغل هاك معاها؟

10. رد: اللعبة بتخرج لما باجى ادخل الروم عشان العب بتخرج خالص على صطح المكتب مبتجبش اى رسالة خالص

انا مش بستعمل هاك خالص بس اعمل اية يا استاز عراقى انا الحل اية ؟؟

11. MrMethos

MrMethos Member

جرب تمسح الانتي فيروس الي انت منزله و تسطب الافيرا

و بعد كده امسح اللعبه و سطبها من الاول

12. رد: اللعبة بتخرج لما باجى ادخل الروم عشان العب بتخرج خالص على صطح المكتب مبتجبش اى رسالة خالص

جارى التجربة