ايه دا بد

الموضوع في 'مشاكل و طلبات crossfire' بواسطة كروس احمد, بتاريخ ‏14 يوليو 2013.

1. سبب ظهور هذه الكلمه

ازاى اشحن السلاح من المكان دا ادوس على ايه

2. hitmanata

hitmanata Member

رد: ايه دا بد

شوف ياغالي بالنسبه للصورة الاولي :
    في الزومبي تتكون من : 0/30 wave يعني 30 مرحله ده لو هيا نورمال : normal
    اوك ؟ اكتر من 25 مينفعش تخش
    بمعني لو هما بيلعبوا في wave اكتر من 25 مينفعش تخش

اوك ؟

اما بالنسبه للصوره التانيه ده مش سلاح ! ده زي الادويه ^_^ بيديك 20 hp بتاخده زي الحقنه في الايد
    وده بتشتريه بــ zp او بتكسبه من الــ z.m boxs
    تمام ؟

اتمني تكون استفد

3. رد: ايه دا بد

بص ياغالى اول صوره معناها انك مش هينفع تدخل الرووم بعد الدور ال25 يعنى اللى بيلعبوا الروم معديين الدور ال25
    اما تانى صوره فلازم انك تجمع المسدس ده من صناديق الزومبى اللى بتكسبها او تشتريه بZP تقريبا عشان تعرف تسخدمه وانت حضرتك معاك Zero فطبعا مش هتعرف تستخدمه
    رمـــــــــــضــــــــــــــــان كـــــــــــــــــــريـــــــــــــــــــــم

4. fornoobz

fornoobz Member

بالنسبة لأول صورة : الZombie Mode الي أنت داخلها ديه بيبقي فيها 30 من الWaves
    لو الناس الي بتلعب جوه وصلوا لي Wave أكتر من 25 أو 25 محدش هينفع يدخل معاهم بعد كدا
    يعني لو عايز تدخل مع ناس بدئو قبليك لازم يكونوا في Wave أقل من 25 لو وصلوا لWave 25 مش هتعرف تدخل معاهم

بالنسبة لتاني صورة : الحقنة ديه مينفعش تشحنها من الصندوق ده
    الصندوق ده بيشحن أسلحة بس الحقنة ديه بتاخدها من صندوق أبيض كدا
    مجرد لما تمشي عليه هتجيلك بس في الأرض الي أنت بتلعبها هتلاقي في Wave معين نزل صناديق كتير
    الأحمر بتبقي قنبلة و مينفعش تاخدها و أنت معاك قنبلة من الأول و الأبيض بتبقي حقنة بس خلي بالك
    في أبيض فاتح و أبيض غامق الفاتح ده بيبقي حقنة و الغامق ده خدعة علشان لما تفتكرها حقنة تلاقي نفسك
    أخدتها علي الفاضي

5. fornoobz

fornoobz Member

بالنسبة لأول صورة : الZombie Mode الي أنت داخلها ديه بيبقي فيها 30 من الWaves
    لو الناس الي بتلعب جوه وصلوا لي Wave أكتر من 25 أو 25 محدش هينفع يدخل معاهم بعد كدا
    يعني لو عايز تدخل مع ناس بدئو قبليك لازم يكونوا في Wave أقل من 25 لو وصلوا لWave 25 مش هتعرف تدخل معاهم

بالنسبة لتاني صورة : الحقنة ديه مينفعش تشحنها من الصندوق ده
    الصندوق ده بيشحن أسلحة بس الحقنة ديه بتاخدها من صندوق أبيض كدا
    مجرد لما تمشي عليه هتجيلك بس في الأرض الي أنت بتلعبها هتلاقي في Wave معين نزل صناديق كتير
    الأحمر بتبقي قنبلة و مينفعش تاخدها و أنت معاك قنبلة من الأول و الأبيض بتبقي حقنة بس خلي بالك
    في أبيض فاتح و أبيض غامق الفاتح ده بيبقي حقنة و الغامق ده خدعة علشان لما تفتكرها حقنة تلاقي نفسك
    أخدتها علي الفاضي

6. fornoobz

fornoobz Member

أيه ده الرد أتكتب مرتين , معرفش أزاي , أسف.

7. رد: ايه دا بد

انا عايز اضرب الوحوش معيش اسلحه اعمل ايه كل اللى معايا معاهم انا معيش غير قنبله وتضرب مره واحد بس وسكينه

8. رد: ايه دا بد

انا عايز اضرب الوحوش معيش اسلحه اعمل ايه كل اللى معايا معاهم انا معيش غير قنبله وتضرب مره واحد بس وسكينه

9. رد: ايه دا بد

10. fornoobz

fornoobz Member

أدخل علي الStorage هتلاقي سلاح اسمه M16 دوس عليه بعد كدا روح ألعب و هتلاقيه

الوسوم: