مشكله الشاشه السوداء جوه الماب !! D;

الموضوع في 'مشاكل و طلبات crossfire' بواسطة ezatosama, بتاريخ ‏23 يوليو 2013.

1. ezatosama

ezatosama New Member

بسم الله الرحمن الرحيم ​

يا جماعه انا اللعبة كانت شغاله عندى تمام وزى الفل واول ما نزل الهاك الجديد فى قسم الهاكات نزلت الهاك مع انى مش اول مرة العب بهاك المهم الهاك اشتغل ودخلت اللعبة جيت اخش اى ماب بلاقى الشاشه سودا والوان غريبه ومش بفهم حاجه بس ببيبان السلاح من تحت واى كلام تانى بيبان وبسمع ضرب النار والكلام ده كلو ومش عارف ايه الحل اعمل ايه ؟
    مع انى فردت اللعبة من الاول ع درايف تانى وجربت من غير الهاك وبرضو نفس المشكله !!

بليز محتاج حل ضرورى !!

2. ezatosama

ezatosama New Member

رد: مشكله الشاشه السوداء جوه الماب !! D;

يا جماعه حرام عليكو بقي انا هموت والعب اعمل اييييييييييييييييييه عشان خاطر ربنا حد يخش يقولى ايه الحل ؟؟

3. sayed205

sayed205 Well-Known Member

انهو هاك بظبط ياغالى

4. ezatosama

ezatosama New Member

5. رد: مشكله الشاشه السوداء جوه الماب !! D;

بص ياباشا انت لما تفتح اللعبه قبل ماتدخل اى روم تروح الitem shop الاول وتختار سلاح وتدخل تجربه وبعديها تطلع وتكمل عادى واللعبه هتشتغل زى الفل وانا عندى نفس المشكله ولازم كل مره افتح اللعبه اعمل كده والسبب ان كارت الشاشه عندى وعندك وحش
    ونصيحه لما تكون جوه رووم اوعى تدوس مثلا alt+tab او تنزل اللعبه على جمب وانت جوه الروم بالذات لان الالوان هتبوظ تانى لكن وانت بره الروم عادى
    بالتوفيق

6. رد: مشكله الشاشه السوداء جوه الماب !! D;

بص ياباشا انت لما تفتح اللعبه قبل ماتدخل اى روم تروح الitem shop الاول وتختار سلاح وتدخل تجربه وبعديها تطلع وتكمل عادى واللعبه هتشتغل زى الفل وانا عندى نفس المشكله ولازم كل مره افتح اللعبه اعمل كده والسبب ان كارت الشاشه عندى وعندك وحش
    ونصيحه لما تكون جوه رووم اوعى تدوس مثلا alt+tab او تنزل اللعبه على جمب وانت جوه الروم بالذات لان الالوان هتبوظ تانى لكن وانت بره الروم عادى
    بالتوفيق

7. sayed205

sayed205 Well-Known Member

اشكرك على المتابعة ياغالى