اكونت كروس فاير اتحظر ومش عارف ارجعه

الموضوع في 'مشاكل و طلبات crossfire' بواسطة flore123, بتاريخ ‏5 يناير 2014.

1. flore123

flore123 Member

40ايجى5
    نخش في الموضوع علي طول
    انا لعبت بهاك من الي علي الموقع دخلت في صفحه الهاك الي في اول صفحه الهاكات مختش بالي ان الهاك قديم بس شغلتو علي حساب جديد اشتغل شغلتو علي حسابي الاساسي جالو بلوك لان وانا مشغلو علي حسابي الجديد جالي اكس تراب بس الاميل متحظرش واميلي الاساسي اتحظر شوفت مواضيع عن كيفية فك البلوك وكده لاقيت مواضيع كتيره عن اني اكلم الجي ام واقدم اعتذار وابلغ عن الهاك بس بفتح الاميل عادي بس في بعض الصفح محظوره اني اخشها المهم دخلت سبورت مش لاقي كلمة هيري واضح ان المواضيع كانت قديمة ف لو ممكن حد من المشريف او الاعضاء يشرحلي ازاي ابعت رسالة لي الجي ام وهكون شاكر لية جداً و 40ايجى5
    40ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى5

2. ahmed1010

ahmed1010 Member

رد: اكونت كروس فاير اتحظر ومش عارف ارجعه

ارجو العلم ان المواضيع المثبتة فى قسم الهاكات هى الهاكات التى تعمل اذ وجدت هاك غير مثبت فانه مقفوش ^___^ + انت اخذت حظر ام بلوك؟

3. flore123

flore123 Member

اولاً اسف علي التأخير في الرد
    ثانياً انا كنت فاكر الحظر هوه البلوك بس هوه حظر مؤقت يعني 15يوم وموضوع الهاك كان مثبت بس اكيد السبب اني اتحظرت الاكس تراب لما جالي في المرة الاولة تاني مره لما شغلتو علي حسابي الاساسي الهاك مظهرش خالص بس انا مختش بالي من الحكاية ديه وكملت تسجيل الدخول في كروس فاير ف الاميل خد حظر 15 يوم ف لو في طريقة ارجعه بيها يبقا كويس لو مفيش عادي مفيش مشاكل هوه اتحظر اول امبارح يعني فاضل 13 يوم وشكراً علي الاهتمام وسرعة الرد40ايجى5

4. ahmed1010

ahmed1010 Member

الاكستراب عندما يمسك الهاك لا تدخل ^_________^

5. flore123

flore123 Member

اها فهمت مش مشكله كلهم 12 يوم مش كتير وشكراً علي الاهتمام وسرعة الرد
    يغلق الموضوع