Acc For sale !

الموضوع في 'بيع وشراء اكونتات كروس فاير' بواسطة mohnd_mohnd, بتاريخ ‏25 فبراير 2014.

1. mohnd_mohnd

mohnd_mohnd Member

http://clan.z8games.com/charstat_cf.aspx?usn=13209835

Acc name : -i[V]irus.xe

الاكاونت فيه :
    الشخصيات : zp
    1: SFG white wolf (zombie )
    2: navy seals
    3: SIA
    4: la-swat
    5:Unsf
    شخصيات GP
    All
    GP : 3005.000 :D
    Zp:596 
    FP:14.000
    والاسلحة زي ما انتو شايفين في الاكاونت
    5 صفحات للامانه ال Gatling Gun-Blue Crystal 250 days
    البيع بسعر 1900 جنيه من غير فصال
    والبيع هيبقي مقابله في القاهره مع كل البيانات بتاعت الاكاونت
    للجادين فقط

2. MohameD

MohameD .:: C.E.O ::. طاقم الإدارة

رد: Acc For sale !

موفق

3. رد: Acc For sale !

بالتوفيق

4. abdo_2013

abdo_2013 New Member

1900 جنيه كتير اوى علشان مفيش اسلحة زد بى كتير وكمان مفيش غير سلاح واحد بلاك ماركت انت لو نزلت السعر انا ممكن اشتريه

5. abdo_2013

abdo_2013 New Member

معلش قصدى سلاح واحد vip :)

6. mohnd_mohnd

mohnd_mohnd Member

ياباشا الا كاونت فيه شخصية ال la-swat الجديده اللي هيه skild يعني عندها مهارة ان الدخان مش بياثر فيها في اي مابة والشخصية دي متلاقيهاش مع حد غير نادرا وعلي حكاية الاسلحة انا بقولك فيه دلوقتي 320 الف جي بي انا اللي مش برضي ادخل بلاك ماركت لاني مش بحب الاسحة الكتير وللامانه بردو انا دخلت بلاك ماركت زدبي ومعايا 39 كوبون بس الحظ مكنش من نصيبي وثم السعر حضرتك معقول جدا بالنسبة للاكاونت ورتبته ومش بفرم الحمد لله خالص لاني مش بحب التفريم وممكن نتفاهم في السعر بس لو حضرتك حتشتري بجدية ممكن تشرفني باتصالك علي رقمي 01148873935

7. AhmemeRy

AhmemeRy Member

اولآ اي معلم السعر ده غالي جدآ + انت قايل ان فيه شخصية LA SWAT Skilled , علي فكرة انا معايا الشخصية دي من سنة و بقت Skilled لوحدها يعني اي حد معاه الشخصية حتبقي Skilled عادي , + ان انت معاك سلاح واحد بي VIP و تقريبآ كنت جايبه بي 60 الف زد بي , يعني ده ارخص سلاح VIP , فاياريت تراجع السعر ثاني علشان تقدر تبيعه , معلومة بس : الاكونت لما بيبقي فيه 3 VIP بيتباع بي 1400- 2000 , و ارجو تقبل مروري

الوسوم: