قررت كروس فير , حذف القراءن من الارض , ادخل واعرف قالو ايه

الموضوع في 'شروحات واسرار لعبه كروس فاير Crossfire' بواسطة EhabMohamed, بتاريخ ‏18 مارس 2014.

1. EhabMohamed

EhabMohamed Guest

كروس فاير قررت انها تشيل الكتابة اي في الارض في ماب SandStorm بس دا هيكون في الابديت الجي مش هيعملوا علي طول كدة

:: ترجمة ::

مرة اخري نحن نحترم اراء لاعبين ويوجد بعد الكلامات بخطوط عربية استخدم فى Wave SandStorm
    ويوجد بعد مستخدمين ( لاعبين كروس فير بالهجوم بالالفاط علينا )

سنقوم بمسح هذا الجرفك فى تحديث الجديد لنك تطوير لعبة سوف ياخد بعد الاوقات , والابتديت الجديد قادم قريب
    من يستخدم هذه الصور ليس عمدا ونحن نعتذر لذلك

ارجوكم نرجو عدم الهجوم بالالفاظ على فريق كروس فير او شركة لا يوجد تقدير وايضا ستشاهدو النتائج عند ازالة الكلام فى لعبة

ترجمة بواسطة : ايهاب محمد

عند نقل نرجو ذكر المصدر على الاقل تقدير لمجهودي الخاص

2. رد: قررت كروس فير , حذف القراءن من الارض , ادخل واعرف قالو ايه

انا كنت عامل الموضوع دة قبليك وانتا مسحتوا علي قكرة وباين انتا عشان تنزلوا طب انا عايز افهم لية انا نزلتوا خلاص وعلي فكرة انتا شايف نفسك اوي كانك فاهم كل حاجة وانتا مش فاهم حاجة اصلا

3. رد: قررت كروس فير , حذف القراءن من الارض , ادخل واعرف قالو ايه

والصور دي انا الواخدها ومنزلها علي فكرة

4. EhabMohamed

EhabMohamed Guest

رد: قررت كروس فير , حذف القراءن من الارض , ادخل واعرف قالو ايه

اولا حضرتك انا مقولتش حاجة وشكرا ليك

وانا مش شايف نفسى ولا حاجة الحمد لله ولا بفتخر بنفسى اصلا بس انتا المفروض كنت تنزل الموضوع بالترجمة

وانتا ليه مترجمتش الموضوع

اغلبية الناس الى بتدخل مش بتعرف انجليزي يعني هيفهمو مكتوب ايه بسهل عليهم الى بيتقال وشكرا لردك

وارجو عدم الاساءة مرة اخري

شكرا مرة اخري لردك

5. oteote

oteote Member

رد: قررت كروس فير , حذف القراءن من الارض , ادخل واعرف قالو ايه

يا جماعه مش مهم مين عمل ايه المهم اننا عملنا حاجه ايجابيه وان شاء الله ربنا يجزينا خير فيها - وكويس ان الناس استجابت وغارت علي دينها