استفسار في الـwave mode

الموضوع في 'مشاكل و طلبات crossfire' بواسطة flore123, بتاريخ ‏26 مارس 2015.

1. flore123

flore123 Member

السلام عليكم
    انا عندي مشكله مع الـwave mode هيا مش مشكله كبيرة يعني المهم
    انا من ساعة ما نزل المود ده وانا مش بلعب فيه بسبب اني كل ما اللعب مطلعش من الروم الا و daeth بتحتي معدية 25 و kill3او 4 بسبب اني كل ما اضرب حد الهلث بتاعه بينقص بالعفيه وانا اتقتل في ثانيه الي بيخليهم يموتوني بسرعه حاجة بيشتروها يعني ولا انا مش عارف اللعب في المود ده لاوني في باقية المابات مش وحش ياريت حد من الي بيلعبو المود ده كتير يفدني وشكراً

2. derbo

derbo Active Member

رد: استفسار في الـwave mode

في اسلحة معينة بتقتل بسرعة

انت السلاح ال بتلعب بيه اسمو ايه ؟

3. flore123

flore123 Member

مش عارف بس هوه شبه البازوكا والسلاح العادي سعات البريتا-70 او ال ak47

4. derbo

derbo Active Member

اه ال ak47 حلو لل wave mode

بص انت لو بصيت تحت على الشمال هتلاقي Lvl كل ما الليفل يزيد ال health بتاعك بيزيد و بيبقى صعب الناس يموتوك

الليفل دا بتزودو لما تقتل كتير فا انت اول ما تدخل ال wave mode موت ال soldier كتير عشان بيطلعك ليفل بسرعة لحد ما توصل ليفل حلو و موت الناس

أعجب بهذه المشاركة flore123
  5. mohnd_mohnd

mohnd_mohnd Member

كلام المشرف مزبوط جدا غير كده في حاجات تانيه بتفرق يعني زي الجمات الزد بي والجمات العاديه وLVL بتاعك فيها الكاردات كمان ف انت علشان تعرف تلعب wave mode لازم يكون معاك كاردات متبلصه وعليها جيمات كمان علشان تعرف تقتل الناس وحاول تلعب كتير ل ak لانه احسن سلاح في الويف مود ومتاخودش من ال AK غير 3 بس ak fury و ak beast و ak camo

أعجب بهذه المشاركة flore123
  6. flore123

flore123 Member

اه لا انا بلعب بالـ akكريستال الي بيتجاب بـ FPوبالنسبه للفل انا فعلاً بخش اضرب في البلاير علي طول مش السولدير ومعايه انا حاطت جمايا الي هيا الحمرة بس ممكن اعمله +1 من غير ما اشحن جوايز تيجي يعني من المود لما اكسب ولا لازم اشحن وشكرا علي الاهتمام :)
    gold blaster

7. mohnd_mohnd

mohnd_mohnd Member

بص انت لما تلعب ويف مود وتخلص الجيم هيجيلك حاجة من 4
    1: كارد
    2: 50%
    3: 10%
    4: no item
    وانت لما بتكسب كارد هيه بتكون معاك اساسا منها بس بتجيلك زياده
    اهي الزياده دي بتضربها علي اي كارد تانيه عندك وتطلع بقي +1 و+2 وكده يعني وكل ما البلس يبقي اعلي تبقي الضربه اقوي بتاعت الكارد وهكذا المهم بعد اما الكارد توصل ل+5 بنشتري حاجة اسمها ستبلايزر وده بيساعد ان الكارد اللي كسبناها ولما نيجي نضربها علي الكارد الاساسيه بتاعتنا متفلدش او مترفعش الكارد ل +6 مثلا وهوه كله ب 300 زد بي

8. mohnd_mohnd

mohnd_mohnd Member

ادي صورة توضيح علشان تعمل الكارد بلس [​IMG]

9. flore123

flore123 Member

اه تمام فهمت شكراً جداً علي التوضيح بس استفسار اخير معلش تعبتك معايه هوه لو حصل failed ومثلا الكارد بتاعي +2 وحبيت ارفعو +3 هيفضل +2 ولا زي سيلك رود هينزل +0 واسف مرة تانية

10. mohnd_mohnd

mohnd_mohnd Member

بص ياسيدي لو انت كاردك +3 وجيت تبلصها ب كارد تانيه وعملت failed مش مشكله عادي هتفضل +3 لكن لو بلصت الكارد لحد +6 وبعد كده عملت ليها انهانس يعني بلصتها و فلدت هتنزل الكارد -1 هتبقي +5 وزي ماقلتلك علشان نتجنب ان الكارد تنقص واحد هنضر نشتري ستبلايزر وده مهمته انه لو الكارد بتاعتنا مطلعتش + هيحميها من انها تنقص -1 دا لو فلدت
    واعيد تاني الاستبلايزر ليه مهمتين 1: انه بيزود فرصة ان الكارد تنجح في التبليص 2: انه بيحمي الكارد زي ما قلتلك من انها تنزل -1 لو الكارد فلدت
    لكن لو فلدت الكارد مش هتنزل +0 خالص هيه هتنقص واحد بس

11. flore123

flore123 Member

الحمد لله

12. flore123

flore123 Member

شكراً جداً هوه ده بس الي كنت عايز اعرفو

13. mohnd_mohnd

mohnd_mohnd Member