مشكلة باللعبة

الموضوع في 'مشاكل و طلبات crossfire' بواسطة amarsasafor, بتاريخ ‏20 ديسمبر 2015.

1. amarsasafor

amarsasafor Member

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

معي مشكلة في هاك MVH Loader لما حملته كان شغال معاي تمام بس كان في تعليق بسيط وانا بلعب المهم تاني يوم جيت اشغل الهاك بيشتغل معايا تمام بدخل اللعبه واسجل كله تمام لما اجي ادخل جوه اي بيت عشان ابتدي لعب وهوه لسه بيحمل يقوم خارج بره اللعبة@.@
    بس X_TRap بتكون شغاله تحت في شريط المهام.@معرفش ازاي بفضل قاعد شويه لحد ما تروح@. ارجوا اي احد يساعدني بالمشكلة ديه@.عاوز العب ومش عارف والله يا شباب@.ساعدوني سريع

2. amarsasafor

amarsasafor Member

رد: مشكلة باللعبة

ولا رد يا جدعان سعدوني بالله عليكم@.@تعبت وجتلي مشكلة تنيه كمان حطيتها بموضوع تاني هفرقع والله@.@

3. amarsasafor

amarsasafor Member

حد يديني حل لللمشكلة يا جدعان المنتدي نايم كده ليه؟؟؟؟؟؟؟عاوز العب ومش عارف مستني رد اي حد فيكم يديني حل للمشكلة

4. BornToKill

BornToKill Member

جرب هاك تاني

5. amarsasafor

amarsasafor Member

كل الهاكات التنيه مش شغاله معايا FROSTGURU باجي اشغله مثل ما موجود في الشرح بضبط بتاعه علي المنتدي واجي ادخل اللعبه القيمة مش بتظهر ليه افضل اضغط insert اكن مفيش اي حاجه مشغلها اصلا لو عندكم حل اعطوني اياه لو سمحتم

6. BornToKill

BornToKill Member

اكيد الهاك اتحدث نزل اخر تحديث

7. amarsasafor

amarsasafor Member

جربت مسحته ونزلته كذا مره من الموقع بتاعه الرسمي بس مفيش فيده والله لو في حد عنده اي هاك شغال يدهوني+ يعطيني حل لان لما باجي اشغل اي هاك وافتح اللعبه مفيش اي قيمه بتظهر بتاعت الهاك اكن مفيش حاجه شغاله والله حلولي مشكلة القيمه ديه الهاك لوحده بيتقفل اظن ولا مش بيظهر مش عارف