New Hacker overdrevi

الموضوع في 'هاكات كروس فاير Crossfire Online' بواسطة alber, بتاريخ ‏3 يوليو 2011.

حالة الموضوع:
مغلق
  1. alber

alber Member

يا شباب انا باذن الله هنا فى المنتده ايجى نت وفقط وحصريا هكر بميزات خياليه جدا انا عندى الهكر وكل حاجه بس المشكله انو بيخالى fps 9.6 ولفوق يعىن اخرو11.5 يعنى مش هتعرف تلعبو لو حد يعرف يشوف المشكله دى ييبقا تمام وانشاء الله لو حد كلمنى دلوقتى وقالى حل المشكله والله هنزل الهكر دلوقتى ارجوك الرد هام بجد يا شباب حد يكون بيفهم ويقولى ازى اخالى الfps عادى علشان كده لمه بتجى تلعب بلهكر الى هنزلو ده مش هتعرفو تلعبو بيه علشان هيخالى العبه بيطء وده بسبب fps الصغير يلا يا شباب الرد وانا مستنى وارجو الرد بسرعه

2. MohameD

MohameD .:: C.E.O ::. طاقم الإدارة

رد: New Hacker overdrevi

نشوف الناس الى عايز الهاك وترد عليك
    وشكرا

3. alber

alber Member

ايه المعمله دى يا معلم يعنى انا لمه انتم هتقولى حل المشكله هخد الهكر واهرب لا والله هحطو اقسم باله بس حد يرد عليه ويقولى حل المشكله دى

4. حودة الصعيدى

حودة الصعيدى Active Member

جارى البحث

5. alber

alber Member

مش فهم يا حوده

6. alber

alber Member

حودة الصعيدى اقسم بالله هنزل الهكر ده هنا على ايجى نت اقسم بالله بس حد يقولى الحل وانا فى نفس الوقت هنزلو انا مش عارف العب وله حت لو حطيطو حد هيعرف يلعب انا هنزلو وهنزل حل المشكله لو قولته وهحط صور الهكر وفيديو الهكر بحقوق ايجى نت بس يلا ونبى حد يقولى حل المشكله

7. حودة الصعيدى

حودة الصعيدى Active Member

نزلة يمكن اى حد يعرف يحل المشكلة
    بس انك تسئل قبل ما ينزل طبعا مفيش اى حد هيساعد

8. alber

alber Member

بقولك ايه اعملى ادد هديك الهكر جربو وتشوف عندك لو اشتغل حلو يبقا ماشى لو مشتغلش يبقا العيب عندى امين كلمنى ياهوو هديلك الهكر وهقولك تشغلو ازى

9. alber

alber Member

ممنوع الايميل

10. eslam_smsm308

eslam_smsm308 New Member

شكراااااااااااااااااااااااا لك

الوسوم:
حالة الموضوع:
مغلق