منتديات ايجي نت

> >

منتدى شروحات كونكر اونلاين Conquer Online .: ركن خاص يطرح اهم برامج وشروحات لعبة كونكر ConquerOnline :.

13-08-2011, 02:18 AM
طريقة مضمونة عشان تجيب سبى اس بسهولة

بص يا سيدى انت لو معاك اميل ارشر كبير يعنى لفل 115 او 120 تقدر تجمع سبى اس بسهولة اول طريقة انك ممكن تعمل مهمات مون بوكس ودولقتى المون بوكس بقى غالى يجيلو 25 سبى اس والله انا كنت شايف ناس بتبيعو بى 50 سبى اس او ممكن انك تعمل مهمة الحصنة وتعمل كل يوم 2 حصان +2 يجيبو 40 سبى اس لان الحصان بى 20 سبى اس

ممكن كمان تعمل تروح ارض المواتير وتعد 4 ساعات فيه تطلع بى 7 رسايل ماتور والرسالة بى 10 يعنى تعملك بى 4 ساعات ممكن تعمل 70 سبى اس وفى طريقة كمان بس دى صعبة شوية

طبعا هتسهل عليك شوية لو عندك كومبيوتر بص يا سيدى انت لو اعدت فى مكان كل يوم بتاع 2 اسبوع يعنى كل ما تفتح الاميل تخليك بى فى البرد او الابى او الفونكس او اى ارض بحيث انك تكون فيها بتاع 2 اسبوع بعد كل ما تفتح وتقفل الاميل بمعنى اول ما تفتح تكون فى البرد وتكون فى طول ما انت فاتح وها كذا ولو انت اعد 2 اسبوع او اسبوع على الاقل الوحوش هتوقع دبى انا جربتها وشغالة تمام بس هية عوزة صبر والاحسن انك تكون فى الابى علشان مفهاش ناس كتير ممكن تموتك وتاخد الدبى انا كان عندى اميل ارشر لفل 115 اعت بى فى الابى بتاع 12 يوم جالى دبى وكنت فى البرد جالى كمان دبى الطريقة شغالة معايا 100%100 وياريت اكون حاولت اسعادتك وانى اكون فدكم بى حاجة

والسلام عليكم ورحمة الله
وبركاته
13-08-2011, 02:29 AM
رد: طريقة مضمونة عشان تجيب سبى اس بسهولة

تسلم مجهود رائع
اشكرك
13-08-2011, 03:33 AM

مكرر 100 مره مفيش جديد
13-08-2011, 06:53 AM

انا عارف ان مفيش جديد بس كل الالعاب كدة عوزة صبر وتركيز اصل مفيش واحد عاوز يلعب علطول نفسه يكون معاه فلوس كتير اصل لو الناس عملت برامج فلوس فى اى لعبة اونلاين وواحد كان تعب فى اللعبة وكبر اميلو وبقى الكنج ميجيش واحد تانى يشحن فلوس بى بلاش صح ولا ايه ولا كل الناس عوزة يكون معها برامج فلوس وخلاص اصل احسن حاجة فى اللعب انك تلعب بى المجهود

الكلمات الدلالية (Tags)
مضمونة, اس, تجيب, بسهولة, سبى, عشان, طريقة