منتديات ايجي نت

> >

منتدى ايجى نت الترفيهى .: ركن خاص يعرض المسابقات والألعاب الترفيهية والتحديات من باب المتعة :.

25-05-2012, 01:56 PM
حبت نكت ادخل اتفرج

1-مرة واحد سكران بيوقف تاكسي فسأله: فاضي ياسطة فقال له الأسطة: ايوة فاضي فقال له السكران طيب ماتيجي تقعد معايا شوية

2-واحد بيقول لخطيبته لما ازمرلك انزلى قالته ليه يا حبيبى انت جبت عربيه قالها لا جبت زمارة

3-واحد بيقول لصاحبه احنا فى الجنه هيجبولنا ستات اشطه قاله والستات بتوعنا قاله هيعذبوا بيهم الكفار

4-واحد بيقول لصاحبه عيب مراتك تحدفك بالشبشب واحنا قاعدين قاله بس بزمتك جه فيا

5-صعيدى جاتله رساله حلوة قعد يضحك اتصل بالى بعتهاله وقاله والنبى ابعتها تانى

6-مسطول حاضر عزاء واحدة حلوة القرئ قال اذكروا محاسن موتاكم قال المسطول الله يرحمها كانت مزة

7-بخيل راح يزور امه فى المستشفى لقى مكتوب على الباب( ادفع) قال ربنا يشفيها ابقى اشوفها لما ترجع البيت

8-مدرسبيسال طلاب عنده قال للاول انت لما بتروح بتعمل ايه قاله انا بروح اغيرواروح لاحمد بتاع الحشيش سال الثانى قاله وانت بتعمل ايه قاله انا بروحاغير واتغدى واروح

لاحمد بتاع الحشيش سال الثالث قاله وانت بتعمل ايه قاله
انا بروح اغير واتغدى واذاكر وانام واجى المدرسة تانى يوم فرح بيه المدرسوقاله شاطر ياحبيبى وانت اسمك ايه قاله

انا احمد بتاع الحشيش

9-واحد بخيل بيقول لابنه لو نجحت السنة دي هجيبلك كوره فقال له طب لو نجحت السنه الجية هتعمل ايه قالوه هنفخهالك

10-مره صرصار طلع من الخلاط قال يخرب بيت إللى يدخل الملاهى تانى

25-05-2012, 02:02 PM
رد: حبت نكت ادخل اتفرج

لا والله حلو ياعبدو
ايوة كدة ياعم افرجها علينا
24-06-2012, 10:33 AM
رد: حبت نكت ادخل اتفرج

No Comment!!Gamda:) Thanks

الكلمات الدلالية (Tags)
اتفرج, ادخل, جبت, نكت