مشكلة x-trap

الموضوع في 'مشاكل و طلبات crossfire' بواسطة SILKMIDO, بتاريخ ‏8 يناير 2012.

حالة الموضوع:
مغلق
  1. SILKMIDO

SILKMIDO Member

رد: مشكلة x-trap

مشكووووووررررررررررر ولو اشتغلت اللعبة واللهى هدعيلك طول النهار بس باردو خليك معايا 40ايجى5

2. SILKMIDO

SILKMIDO Member

باشا الروابط مش شغالة بعد ازنك انا عايز النسخة دى بس على رابط يكون شغال مشككووووووووور

3. SILKMIDO

SILKMIDO Member

بص مش مهم الروابط انا جبت النسخة من موقع تانى المهم دلوقتى انا بحمل النسخة لما تتحمل اسطبها ازاى يعنى اسطبها على النسخة ولا انسخ النسخة على اسطوانة قللى بعد ازنك عشان بس ابقى فاهم ومشككككككككووووور

4. sayed205

sayed205 Well-Known Member

انت هتعمل دليت خالص للنسخة اللى فاتت
    وبعد كدة تفرمتها fat 32 اللى هى ثلاثة اوا رابعة على ماعتقد
    بعد كدة يسيبوا يسطب وعيش يامعلم

5. SILKMIDO

SILKMIDO Member

طب يا معلم انا قصدى انا اعمل دليت ازاى انسخ النسخة على اسطوانة وبعدين اسطبها عادى ولا اول لما تنزل النسخة اسطبها على النسخة القديمة

6. SILKMIDO

SILKMIDO Member

7. sayed205

على فكرة انت كدة خرجتنى من تخصص اللى هو هاكات كروس فيرا xD
    لكن ياللى هساعدك بردك بص انت اول لما تنزل نسخة هتنسخها على اسطونة سليم
    وبعدنا اول لما ترستر كمبيوتر ودوس انتر هتجيلك شاشة بتاعت الفورمت وكلام دة
    هتجى عندى البارتشن بتاع السى وتروح دايس حرف d وبعدنا حرف l وبعدنا تروح دايس انتر كدة انت دليت السى ونسخة
    هتروح دايس بعد كدة على بارتشن سى تانى وتختار رابع فورمت fat32 ويارب نسطب نسخة دة نهرضة xD

8. SILKMIDO

SILKMIDO Member

40ايجى540ايجى5 انشاء اللة تتسطب ومشكووووووووور اوىىىىىىى يا صاحبى ومعلش انا طلعتك من المجال بتاعك بس باردو خليك معايا xD

9. SILKMIDO

SILKMIDO Member

بس انا عايز اعرف حضرتك عندك كام سنة انا بجد نفسى اخد ايميلك ونبقى اصدقاء انت بجد بنى ادم جميل واللهى دى مش مجاملة دى حقيقة وياريت كل الناس زيك انا بدخل مواقع تانية وكتبت مشكلتى على كذا موقع محدش رد وحتى لو كانو ردو عليا مكانوش كملو معايا زيك كدة انا بجد بشكرك اوىىىى وياريت تفضل واقف جمبى لحد لما المشكلة دى تخلص وياريت تكتبلى ايميلك او اانا اكتبلك ايميلى اخوك محمد من مصر ماشى فى 17 سنة 40ايجى5

10. sayed205

الله يخليك دة من اصلك الطيب
    وانا عندى 20 سنة
    ويشرفنى انك تكون لى صديق
    والايميل بتاعى هبعتوا لك فى رسالة خاصة
    والمشكلة خلصت على فكرة مسافة لما تخلص تسطب نسخة
    ومتنساش تدخل تحميل الادوب فلاش بلاش بلير اللى انا حطوا فى الموسوعة عشان هاك الهليكس
    ميقفش عند الواحد وياريت اول لما تسطب نسخة تشغل لعبة من غير هاكات وبعد كدة تنزل هاك الهليكس تجرب عليه
    بعد لما تسطب الادوب طبعا وبالتوفيق ان شاء الله

11. sayed205

الله يخليك دة من اصلك الطيب
    وانا عندى 20 سنة
    ويشرفنى انك تكون لى صديق
    والايميل بتاعى هبعتوا لك فى رسالة خاصة
    والمشكلة خلصت على فكرة مسافة لما تخلص تسطب نسخة
    ومتنساش تدخل تحميل الادوب فلاش بلاش بلير اللى انا حطوا فى الموسوعة عشان هاك الهليكس
    ميقفش عند الواحد وياريت اول لما تسطب نسخة تشغل لعبة من غير هاكات وبعد كدة تنزل هاك الهليكس تجرب عليه
    بعد لما تسطب الادوب طبعا وبالتوفيق ان شاء الله

12. SILKMIDO

SILKMIDO Member

ربنا يخليك وانشاء اللة كل حاجة تشتغل بس ادعيلى بس وكل حاجة هتبقى تمام انشاء اللة يعنى خلاص بقينا اصدقاء عايز اعرف اخر حاجة منين الاخ

13. sayed205

انت محساسن ان احنا بنخترع ذرة xD
    اوا دخالين نمتحن على العموم ربنا يوفقك
    وانا من القاهرة

14. SILKMIDO

SILKMIDO Member

40ايجى5ههه ماشى يا كبير انا من شبرا الخيمة الشارع الجديد لو تسمع عنو

15. SILKMIDO

SILKMIDO Member

file:///C:/Documents%20and%20Settings/Administrator/Desktop/untitled.bmp انا حملت ت نسخ لحد الان كل لما اجى افك ضغط النسخة يجيبلى الرسالة دى ياريت تقدر تفيدنى

16. SILKMIDO

SILKMIDO Member

دى الرسالة بتيجى وانا بفك الضغط من الون رارDocuments\Downloads\Compressed\EGYsawa.com.xp.sp3.corporatestudent.edition.Nov.2011.part2.rar

17. SILKMIDO

SILKMIDO Member

مش عارف كل النسخ اللى حملتها كل لما اجى افك ضغطها يقف فى النص مش عارف ربنا مقفلها فى وشى لية كدة استغفر اللة العظيم انا هقوم انام وبكرة هفوق بقى للحكاية دى وابعتلى ايميلك زى ما انت قولتلى يللا بااى يا صاحبى40ايجى5

18. sayed205

ياعم كل حاجة هتنحل باذن الله وكلها مشاكل تافه وسهل بس انت متهايلك ان هى حاجات كبيرة
    ابقى ارفع لى صورة للمشكلة وانت بتفك الصغط وانا بعت لك بالفعل الايميل فى رسالة خاصة
    وتصبح على خير xD

19. SILKMIDO

SILKMIDO Member

20. SILKMIDO

SILKMIDO Member

الوسوم:
حالة الموضوع:
مغلق