اقتراح جميل لل zp

الموضوع في 'شروحات واسرار لعبه كروس فاير Crossfire' بواسطة qweldiv, بتاريخ ‏24 مايو 2012.

1. qweldiv

qweldiv Member

رد: اقتراح جميل لل zp

اولا ايه هى البرامج وبعدين انا فى اعلانات بعملها وبعد 20 او 30 دقيقة مش بيحصل حاجة ولما اعمل report بردوا مش بيحصل حاجة

2. lunimese

lunimese Member

شكرا

3. IIUA07II

IIUA07II Guest

بص انا كدة كدة مية مية فى الزد بى اية حاجة من دة Peanut Lab اية اعلان بس يكون حاجة تحملة الزد بى علطول يجليك بس التحميل بس

و فى حاجة كنت عايز اكلمكوم علية حد كدة يكتب على جوجل hacker prizerebel بصراحة انا جربت اشوف لقيت انى فى ممكن تجيب بوينت كتيرررر بس المشكلة انى اية حد يعمل هاكر للبوينت صاحب الموضع على طوال ميكملش 3 ايام و علطول صاحب الموقع PrizeReble ينزل باتش
    و قبل كدة كنت بجرب كنت بشوف الفيديو بشوف الشرح و الناس كتبة شغال ولا لا دة كل من على اليوت يوب طبعا فى بلقا الناس كتبة Work And Nice وكدة فى قبل كدة بنزل واحد من حاضة انى الهاكر كان معمول من 5 ايام فى جاى بجرب جالى 5 و هاكر تانى جبالى 9 كل الا بعملو انو بيدخلنى صفحة و اعمل علية الاكونت و استنى شوية يجلى البوينت و كلام دة والللة صح خش و انت تشوف بعنى و لو محدش مسدقنى يشوف الا كوانتات بتعتة شفت الاكوانتاتت مش اكون واحد و كلو معاهم شخصية طبعا

يارب اكوان شغلت بخوكوم با حاجة

40ايجى5هه

4. IIUA07II

IIUA07II Guest

اةةةةةة و كنت عيز اقول حاجة انت وحظك انا اعد ليل ناهر على الموقع بدور ممكن يكون واحد عمل هاكر جديد لدرجت انى خت الفيس بتعهوم علشان لو عملة حاجة و انا اية حاجة هتنزل هقول علطول

الوسوم: