حصري على ايجي نت شرح البرايفت سيرفر من التسجيل والتحميل وطريقة دخول اللعبة حتي البدء تم التحديث Cr

الموضوع في 'شروحات واسرار لعبه كروس فاير Crossfire' بواسطة BiGBooS, بتاريخ ‏10 يوليو 2012.

1. m7md magdy

m7md magdy New Member

رد: شرح البرايفت سيرفر من التسجيل والتحميل وطريقة دخول اللعبة حتي البدء تم التحديث Crossfire FG

40ايجى5 3aiznlha a hack b2a ;)

2. رد: شرح البرايفت سيرفر من التسجيل والتحميل وطريقة دخول اللعبة حتي البدء تم التحديث Crossfire FG

وربنا انته رجل تمام ويارت تتوصل على طول كده وتجلينا حاجات حلو كد احلا احلا موقع هو ايجى نت انا عاملو حاجات كتير انا فرحن جدا ان فى حاجات كده اشكرك يا باشا وبشكر الاعضاء وشكراااا يا باشا وبشكر المشرفين كلهم والسلام عليكوم ورحاماته وبركاته

3. رد: شرح البرايفت سيرفر من التسجيل والتحميل وطريقة دخول اللعبة حتي البدء تم التحديث Crossfire FG

لو سمحت الله بيركللك يا باشا انا مش عارف اجيب الا هو ec وكل المصرين الاا بيلعبو العبه معهم الا اى سى دا وانا مش عارف اجيبو ازى فا يارت تجيب شرح للا اسى الله يخلك انا عاوز اكملك على الياهو لو ممكن [email protected]

4. medo ashmawy

medo ashmawy New Member

رد: شرح البرايفت سيرفر من التسجيل والتحميل وطريقة دخول اللعبة حتي البدء تم التحديث Crossfire FG

mashkoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooor

5. حازوم

حازوم Member

شكرا ايك اوي اللعبه شكلها اروع من الرائع

الله يخليكم سجلو من خلالي عاوز ec وانا هقلكم ازاي تجيبو رابط زي بتاعي
    http://crossfire.fantasygames.to/?r=Urhturbo#!/register

طريقه الشحن
    حتحط اسمك في الفراغ وده بقا رابط تسجيلك اي اصاحب يسجل منه وتاخد زيد بي
    http://crossfire.fantasygames.to/?r=Ur #!/register

6. abo abdou

abo abdou Member

جارى التجربه

7. حازوم

حازوم Member

التعديل

شكرا ايك اوي اللعبه شكلها اروع من الرائع

الله يخليكم سجلو من خلالي عاوز ec وانا هقلكم ازاي تجيبو رابط زي بتاعي
    http://crossfire.fantasygames.to/?r=Urhturbo#!/register

طريقه الشحن
    حتحط اسمك في بدل الرقم وده بقا رابط تسجيلك اي اصاحب يسجل منه وتاخد زيد بي
    http://crossfire.fantasygames.to/?r=Ur 523 #!/register

8. m7md2000

m7md2000 New Member

eshta nagrabooooooooooo

9. رد: شرح البرايفت سيرفر من التسجيل والتحميل وطريقة دخول اللعبة حتي البدء تم التحديث Crossfire FG

N!ce N!ce

10. رد: شرح البرايفت سيرفر من التسجيل والتحميل وطريقة دخول اللعبة حتي البدء تم التحديث Crossfire FG

مشكووووووووررر

11. رد: شرح البرايفت سيرفر من التسجيل والتحميل وطريقة دخول اللعبة حتي البدء تم التحديث Crossfire FG

40ايجى540ايجى540ايجى5

12. acmeman

acmeman Member

thxxxxxxxxxxxxxxxxxx

13. رد: شرح البرايفت سيرفر من التسجيل والتحميل وطريقة دخول اللعبة حتي البدء تم التحديث Crossfire FG

بسم الله الرحمن الرحيم الحمد الله رب العالمين يا باشا انا عاوز منك طلب انا مش عار ف اجيب الا هو EC دا فا ممكن تقوالى ازى او تكليمنى على الياهو و ممكن لو ممكن والله انا بحبك يا باشا [email protected]

14. 3bd02011

3bd02011 Member

40ايجى5ty

15. ahmedfire

ahmedfire New Member

40ايجى5

16. ahmedfire

ahmedfire New Member

40ايجى5جدا

17. ahmed010

ahmed010 Member

رد: شرح البرايفت سيرفر من التسجيل والتحميل وطريقة دخول اللعبة حتي البدءCrossfire FG

40ايجى540ايجى540ايجى5

18. ahmed010

ahmed010 Member

رد: شرح البرايفت سيرفر من التسجيل والتحميل وطريقة دخول اللعبة حتي البدءCrossfire FG

40ايجى5

19. hosamaboalmgd

hosamaboalmgd Member

la;,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,v

20. sss2ssws

sss2ssws Member

مشكوووووووووووووور