حصرى وقبل اى حد على ارض الابداع والتميز وبناء على طلب الاعضاء مع الهاك الافضل والاقوى فى قتل الزومبى

الموضوع في 'هاكات كروس فاير Crossfire Online' بواسطة sayed205, بتاريخ ‏10 سبتمبر 2012.

حالة الموضوع:
مغلق
  1. عراقي انا

عراقي انا Active Member

رد: حصرى وقبل اى حد على ارض الابداع والتميز وبناء على طلب الاعضاء مع الهاك الافضل والاقوى فى قتل الزومبى والوحوش بعد تحديث فور نزوله Hack v7.1 CF NA 10/09/2012

دا بسبب نسخة الويندوز بتاعتك لان المصمم عملها على اكس بي وسيفن وفيستا عادي يعني مش نسخة تجريبية

2. رد: حصرى وقبل اى حد على ارض الابداع والتميز وبناء على طلب الاعضاء مع الهاك الافضل والاقوى فى قتل الزومبى والوحوش بعد تحديث فور نزوله Hack v7.1 CF NA 10/09/2012

طب ايه الحل اعمل ايه مفيش هاك يناسبنى انا عايز هاك ضرورى40ايجى540ايجى540ايجى540ايجى5

3. عراقي انا

عراقي انا Active Member

رد: حصرى وقبل اى حد على ارض الابداع والتميز وبناء على طلب الاعضاء مع الهاك الافضل والاقوى فى قتل الزومبى والوحوش بعد تحديث فور نزوله Hack v7.1 CF NA 10/09/2012

تسطب ويندوز اصلي

4. رد: حصرى وقبل اى حد على ارض الابداع والتميز وبناء على طلب الاعضاء مع الهاك الافضل والاقوى فى قتل الزومبى والوحوش بعد تحديث فور نزوله Hack v7.1 CF NA 10/09/2012

طيب ادينى رابط واحد على مسؤليتك اصل كله بيقولك نسخة اصليه وى بيطلع خزوء

5. ?iFunky

?iFunky Member

يب الرابط بيقول Notfail

ايه الحل ؟

6. ?iFunky

?iFunky Member

الف شكرر. .

اديني بحمل الهاك ^_^"

حالة الموضوع:
مغلق