كيفية شحن zp

الموضوع في 'مشاكل و طلبات crossfire' بواسطة moha60med, بتاريخ ‏15 مايو 2013.

1. moha60med

moha60med Member

رد: كيفية شحن zp

زى ما قولتلك يا باشا مفيش حاجة اسمها اعلانات نصابة لان بكل بساطة ده شركات برامج بتعلن عن منتاجها ف شركات الاعلان ده مقابل مبلغ مالى .. يعنى اقصد انك مادام خلصت العرض فهو حصل خلل مش اكتر ان هما مقدروش يعرفوا من عندهم ان كنت خلصته ولا لا .. فانت ف الحالة ده تاخد صورة للبرنامج وهو شغال ع جهازك وتبعتهالهم ف رسالة .. تراسل الشركة مش تراسل شركة z8games .. شركة اللعبة ملهاش علاقة ابدا بشركات الاعلانات

2. رد: كيفية شحن zp

طيب يامان انا عملت ايميل جديد وجيت اعمل اعلانات شركه سوبر رحت واخد بلوك عشان برنامج الاى بى امال انت بتعمل عروض عليها ازاى؟؟

3. moha60med

moha60med Member

أصل فيه طرق كتيرة لتغيير الاى بى مش شرط برنامج يعنى .. فيه حاجات تانية كتير .. وكمان شركة super rewards م الشركات الذكية يعنى اقصد انها معظم برامج البروكسى قفشاها .. ونصيحه ليك جرب برامج وكدا بس على اكونت نووب حتى اذا لقيت برنامج يشغل الشركة قبل ما تخش كل مرة ع اكونتك افتح اكونت نوب وجرب فيه .. عشان بين يوم وليلة او ساعة والتانية كمان الشركة ممكن تقفش البرنامج :) ..

4. anwr_ali55

anwr_ali55 Member

بتوفيق يا معلم

5. رد: كيفية شحن zp

ياعم سيبك من شركه سوبر انا لحد دلوقتى عامل 5 اعلانات زى ماانت قولتلى بالظبط واستنيت المده بتعتهم ماجليش حاجه وكل نهايه برنامج يقولى شكرا لاستخدامك برنامجنا ويفتحلى صفحه نت واستنى على صفحه كروس فاير مفيش حاجه انا والله زهقت يامان ومش عارف مش راضى يتعمل معايا ليه؟؟؟مع انى بعمل كل حاجه صح؟؟؟

6. رد: كيفية شحن zp

يامان هو مايفنعش اديك الايميل وتشحنلى انت عشان انا زهقت . انا مش عارف مش راضى يشحن ليه انا ماشحنش معايا الا 89 زد بى بس من اعلانات مصريه عادى

7. moha60med

moha60med Member

والله يا باشا مش عارف اعملك ايه اكتر م كدا عشان اساعدك بصراحة .. متهيألى كل سؤال جاوبتك عليه :( .. بص انا موقف شحن دلوقتى عشان اخوك ف 3 ث بعيد عنك :D .. مبشحنش والله لا بفلوس ولا ببلاش والله عشان الدراسة وكدا ومش فاضى اتابع الاكونت والحوارات ده .. ف الاجازة ان شاء الله هشحنلك مفيش مشاكل .. وكمان والله انا كلامى كان واضح يعنى قولتلك اذا عملت العرض ووصلك خير وبركة موصلكش خد صورة لنهاية العرض وراسل الشركة وابعتلهم الصورة بتاعت العرض وهيبعتولك الزد بى اول ما يشوفوا رسالتك

8. رد: كيفية شحن zp

يامان ربنا يعينك فى دراستك بس انا فعلا زهقت انا لحد دلوقتى ماشحنتش غير 157 زد بى بتوع الاعلانات المصريه المفتوحه عادى لكن اللى بفتحهم بالاى بى ولا واحده راضيه تتعمل وواله عامل ولا 7 اعلانات زى ماانت قولتلى بالحرف بس انا مسحتهم واصلا حتى لو صورت هبعتلهم ازاى انا معرفش بس انا عايز اعرف ليه العرض مش بيوصلى انا بعمل زى مابتقول حتى قولى على اسم عرض انت جربته ومن اول مره نفع وانا هجربه واشوف لانى زهقت والله وشكرا لمتابعتك

9. moha60med

moha60med Member

يا باشا انا شرحت الكلام ده فى التعليقات اللى قبل كدا .. كل ما في الحكاية ان لازم لازم لازم اما تعمل العرض الكمبيوتر بتاع الشركة ياخد معلومات من الكمبيوتر عندك ان فعلا انت كملت العرض .. اذا ده محصلش مش هتاخد اى زد بى .. وغالبا ده مبيحصلش ف الشركات اللى بتقفش البروكسى زى some trics و زى token ads رغم انهم افضل شركتين .. يعنى المقصود م كلامى ان ممكن العرض يتعمل معايا ونفس العرض ميتعملش معاك .. ع العموم انا عن نفسى معرفش والله اسامى عروض كتيرة بتوصل ف ساعتها او مش بحط ف دماغى يعنى :) .. كل اللى فاكره .. real player == some trics و farm frenzy == super rewards .. ونصيحة ليك عشان شكلك بتستخدم hot spot shield .. بلاااااش البرنامج ده عشان مقفوش م جميييييييييييييييييييييييييييع شركات الاعلانات :) لانه اشهر برنامج بروكسى

10. رد: كيفية شحن zp

انا بستخدم برنامج التنين الاخضر وكمان انا عملت بتاع الريل بلاير ومااخدتش حاجه رغم انه قالى شكرا لاستخدامك برنامجنا زى ماانت بتقول وكمان انا مش بقولك انا عايز العرض فى ساعتها انا بيقى مكتوبلى العرض هيوصلك ب 20 دقيقه انا بستنى اكتر من ساعتين هعملوهم ايه اكتر من كده بس هو ببرنامج الديب فريز تقدر تسطب نفس الاعلان اكتر من مره ولا لا؟لانه بيلغى كل حاجه اتعملت وكان شىء لم يكن

11. رد: كيفية شحن zp

ولتانى مره هعمل الريل بلاير حالا وهرد عليك بليل

12. رد: كيفية شحن zp

وياريت تقولى انت بتعمل اعلانات شركه سوبر ازاى من غير ماتتمسك؟

الوسوم: