ابجريد 6133 وحل جميع المشاكل من ماندووووووو

الموضوع في 'منتدى سورسات كونكر تهيس' بواسطة mandopopo, بتاريخ ‏3 نوفمبر 2015.

  1. mandopopo

    mandopopo Member

    40ايجى5


    اهلا بكل اعضاء ايجى نت 40ايجى5



    اولا الشرح منقول للافادة يعنى مش بتاعى تمام 40ايجى5
    النهارده معانا شرح اضافة ابجريد 6133
    وحل جميع مشاكله كمان يلا بينا نبدا


    اولاً افتح Equipment.cs
    وابحث عن

    كود PHP:
    #region Offsets  
    بدل بى دول
    كود PHP:
    #region Offsets 
            
    public const int 
    Head 
    48 4
    Garment 52 4
    Armor 56 4
    LeftWeapon 60 4
    RightWeapon 64 4
    LeftWeaponAccessory 68 4
    RightWeaponAccessory 72 4
    Steed 76 4
    MountArmor 80 4
    ArmorColor 141 9
    LeftWeaponColor 143 9
    HeadColor 145 9
    SteedPlus 151 9
    SteedColor 157 9
    HeadSoul 200 9
      
    Wing 88
    WingPlus 92
    ArmorSoul 204 9
    LeftWeaponSoul 208 9
    RightWeaponSoul 212 9
            
            
    #endregion   
    فى نفس الملف ابحث عن
    كود PHP:
     switch ((ushort)item.Position
    هتلاقى الكود ده
    كود PHP:
     case Network.GamePackets.ConquerItem.SteedArmor
                        
    Network.......r.......UInt32(item.IDMountArmorOwner.Entity.SpawnPacket); 
                        break;  
    ضيف ده تحتو على طول​
    كود PHP:
    case Network.GamePackets.ConquerItem.Wing
                        
    Network.......r.......UInt32(item.ID88Owner.Entity.SpawnPacket); 
                        
    Network.......r.......UInt16((byte)item.PlusWingPlusOwner.Entity.SpawnPacket); 

                        break;    
    2_ افتح Entity.cs
    ابحث عن ​
    كود PHP:
     #region offsets 
    بدل الى فى بدول​
    كود PHP:
     #region offsets 
    public static int num 4
    public static 
    int _Mesh num
    _UID num
    _GuildID 12 num
    _GuildRank 16 num
    _StatusFlag 22 num
    _StatusFlag2 30 num
    _StatusFlag3 38 num
    _AppearanceType 42 num 4
    _Hitpoints 86 num 9
    _MonsterLevel 92 num 9
    _X 94 num 9
    _Y 96 num 9
    _HairStyle 98 num 9
    _Facing 100 num 9
    _Action 101 num 9
    _Reborn 108 num 9
    _Level 109 num 9
    _WindowSpawn 111 num 9
    _Away 112 num 9
    _ExtraBattlepower 113 num 9
    _FlowerIcon 125 num 9
    _NobilityRank 133 num 9
    _QuizPoints 143 num 9
    _ClanUID 169 num 9
    _ClanRank 173 num 9
    _Title 181 num 9
    _ShowArenaGlow 192 num 9
    _Boss 195 num 9
    _RaceItem 197 num 9
    _ActiveSubclass 212 num 9
    _FirstRebornClass 221 num 9
    _SecondRebornClass 223 num 9
    _Class 225 num 9
    _CountryCode 227 num 9
    _AssassinColor 233 9
    _JingHu_Talen 241 9
    _JiangHuActive 242 9
    _skillsoul 240 9
    _skillsoul2 243 9
    _CUID 249 9
    _Names 284
    #endregion  
    اول مشكله الى هى اللفن يلا نحل بقا
    نفس الملف Entity.cs
    ابحث عن وهتتحدد لحد
    كود PHP:
    _level value
     } 
     }  
    كود PHP:
     public byte Level 
    هتبدل بى
    كود PHP:
     public byte Level 
     

     
    get 
     

     if (
    EntityFlag == EntityFlag.Player
     { 
     
    SpawnPacket[126] = _level
     return 
    _level
     } 
     else 
     { 
     
    SpawnPacket[109] = _level
     return 
    _level
     } 
     } 
     
    set 
     

     if (
    EntityFlag == EntityFlag.Player
     { 

     
    Update(Network.GamePackets.Update.Levelvaluetrue); 
     
    Data _Data = new Data(true); 
     
    _Data.UID UID
     
    _Data.ID Data.Leveled
     
    _Data.TimeStamp Time32.Now
     if (
    Owner != null
     { 
     (
    Owner as Client.GameClient).SendScreen(updatetrue); 
     
    Owner.ArenaStatistic.Level value
     
    Owner.ArenaStatistic.ArenaPoints 1000
     } 
     if (
    Owner != null
     { 
     if (
    Owner.AsMember != null
     { 
     
    Owner.AsMember.Level value
     } 
     } 
     
    SpawnPacket[126] = value
     
    UpdateData....("Level"value); 
     } 
     else 
     { 
     
    SpawnPacket[109] = value
     } 
     
    _level value
     } 
     }   
    3_افتح CharacterInfo.cs
    ابحت عن
    كود PHP:
     public byte[] ToArray()  
    بدل بى
    كود PHP:
     public byte[] ToArray() 

    byte[] Packet = new byte[138 client.Entity.Spouse.Length client.Entity.Name.Length]; 
    WriteUInt16((ushort)(Packet.Length 8), 0Packet); 
    WriteUInt16(10062Packet); 
    WriteUInt32((uint)Time32.timeGetTime().GetHashCode (), 4Packet); 
    WriteUInt32(client.Entity.UID8Packet); 
    WriteUInt32(client.Entity.Mesh14Packet); 
    WriteUInt16(client.Entity.HairStyle18Packet); 
    WriteUInt32(client.Entity.Money20Packet); 
    WriteUInt32((uint)client.Entity.ConquerPoints28Packet); 
    WriteUInt32(client.Entity.BoundCps107Packet);//103 
    WriteUInt64(client.Entity.Experience32Packet); 
    WriteUInt16(client.Entity.Strength60Packet); 
    WriteUInt16(client.Entity.Agility62Packet); 
    WriteUInt16(client.Entity.Vitality64Packet); 
    WriteUInt16(client.Entity.Spirit66Packet); 
    WriteUInt16(client.Entity.Atributes68Packet); 
    WriteUInt32(client.Entity.Hitpoints70Packet); 
    WriteUInt16(client.Entity.Mana74Packet); 
    WriteUInt16(client.Entity.PKPoints76Packet); 
    Packet[78] = client.Entity.Level
    Packet[79] = client.Entity.Class; 
    Packet[80] = client.Entity.FirstRebornClass
    Packet[81] = client.Entity.SecondRebornClass
    Packet[83] = client.Entity.Reborn
    WriteUInt32(client.Entity.QuizPoints85Packet); 
    WriteUInt32(189Packet); 
    WriteUInt16(0/*enlightened time left*/93Packet); 
    WriteByte(client.Entity.SubClasses.Active111Packet); 
    WriteUInt32(client.Entity.SubClasses.GetHashPoint( ), 112Packet); 
    WriteUInt16((UInt16)client.Entity.MyTitle105Packet); 
    Packet[119] = 1
    Packet[124] = 1
    WriteUInt16((ushort)client.Entity.CountryID128Packet); 
    Writer.......Byte(3130Packet); 
    Packet[131] = (byte)client.Entity.Name.Length
    Writer.......String(client.Entity.Name132Packet); 
    Writer.......Byte((byte)client.Entity.Spouse.Length 133 client.Entity.Name.LengthPacket); 
    Writer.......String(client.Entity.Spouse134 client.Entity.Name.LengthPacket); 
    return 
    Packet
    }   
    3_ClientEquip.cs
    من تالت سطر وبدل علشان فى ناس جديد فى المجال
    كود PHP:
    public class ClientEquip Interfaces.IPacket 

    private 
    Byte[] mData

    public 
    ClientEquip() 

    this.mData = new Byte[103]; 
    Writer.......UInt16((UInt16)(this.mData.Length 8), 0mData); 
    Writer.......UInt16((UInt16)10092mData); 
    Writer.......UInt32((uint)Time64.timeGetTime().GetH ashCode(), 4mData); 
    Writer.......UInt16((UInt16)4620mData); 


    public 
    ClientEquip(GameClient c

    this.mData = new Byte[96]; 
    Writer.......UInt16((UInt16)(this.mData.Length 8), 0mData); 
    Writer.......UInt16((UInt16)10092mData); 
    Writer.......UInt32((uint)Time64.timeGetTime().GetH ashCode(), 4mData); 
    Writer.......UInt16((UInt16)4620mData); 

    DoEquips(c); 


    public 
    void DoEquips(GameClient client

    if (
    client.Equipment == null) return; 
    ConquerItem[] Items client.Equipment.Objects
    Writer.......UInt32((uint)Time64.timeGetTime().GetH ashCode(), 4mData); 
    Writer.......UInt32(client.Entity.UID8mData); 
    AlternativeEquipment client.AlternateEquipment
    foreach (var 
    Item in client.Equipment.Objects

    if (
    Item == null
    continue; 
    if (
    Item.IsWorn

    switch (
    Item.Position

    #region Equipment 
    case ConquerItem.Head
    this.Helm Item.UID; break; 
    case 
    ConquerItem.Wing
    Wing Item.UID
    break; 
    case 
    ConquerItem.Necklace
    this.Necklace Item.UID
    break; 
    case 
    ConquerItem.Armor
    this.Armor Item.UID
    break; 
    case 
    ConquerItem.RightWeapon
    this.RHand Item.UID
    break; 
    case 
    ConquerItem.LeftWeapon
    this.LHand Item.UID
    break; 
    case 
    ConquerItem.Ring
    this.Ring Item.UID
    break; 
    case 
    ConquerItem.Boots
    this.Boots Item.UID
    break; 
    case 
    ConquerItem.Garment
    this.Garment Item.UID
    break; 
    case 
    ConquerItem.Bottle
    this.Talisman Item.UID; break; 
    case 
    ConquerItem.RightWeaponAccessory
    AccessoryOne Item.UID
    break; 
    case 
    ConquerItem.LeftWeaponAccessory
    AccessoryTwo Item.UID
    break; 
    case 
    ConquerItem.SteedArmor
    SteedArmor Item.UID
    break; 
    case 
    ConquerItem.SteedCrop
    SteedTalisman Item.UID
    break; 
    #endregion 
    #region AlternateEquipment 
    case ConquerItem.AlternateArmor
    Armor Item.UID
    break; 
    case 
    ConquerItem.AlternateHead
    Helm Item.UID
    break; 
    case 
    ConquerItem.AlternateNecklace
    Necklace Item.UID
    break; 
    case 
    ConquerItem.AlternateRing
    Ring Item.UID
    break; 
    case 
    ConquerItem.AlternateBoots
    Boots Item.UID
    break; 
    case 
    ConquerItem.AlternateBottle
    Talisman Item.UID
    break; 
    case 
    ConquerItem.AlternateGarment
    this.Garment Item.UID
    break; 
    case 
    ConquerItem.AlternateLeftWeapon
    LHand Item.UID
    break; 
    case 
    ConquerItem.AlternateRightWeapon
    RHand Item.UID
    break; 
    #endregion 



    if (
    client.ArmorLook 0Garment Armor uint.MaxValue 1
    if (
    client.HeadgearLook 0Helm uint.MaxValue 2


    public 
    void Deserialize(byte[] buffer) { this.mData buffer; } 
    public 
    byte[] ToArray() 
    { return 
    mData; } 
    public 
    void Send(Client.GameClient client) { client.Send(mData); } 


    public 
    bool AlternativeEquipment 

    get { return this.mData[12] == true false; } 
    set this.mData[12] = value ? (byte): (byte)0; } 


    public 
    UInt32 Helm 

    get { return BitConverter.ToUInt32(this.mData35); } 
    set Writer.......UInt32(value35mData); } 


    public 
    UInt32 Necklace 

    get { return BitConverter.ToUInt32(this.mData39); } 
    set Writer.......UInt32(value39mData); } 

    public 
    UInt32 Wing 

    get { return BitConverter.ToUInt32(mData87); } 
    set Writer.......UInt32(value87mData); } 


    public 
    UInt32 Armor 

    get { return BitConverter.ToUInt32(this.mData43); } 
    set Writer.......UInt32(value43mData); } 


    public 
    UInt32 RHand 

    get { return BitConverter.ToUInt32(this.mData47); } 
    set Writer.......UInt32(value47mData); } 


    public 
    UInt32 LHand 

    get { return BitConverter.ToUInt32(this.mData51); } 
    set Writer.......UInt32(value51mData); } 


    public 
    UInt32 Ring 

    get { return BitConverter.ToUInt32(this.mData55); } 
    set Writer.......UInt32(value55mData); } 


    public 
    UInt32 Talisman 

    get { return BitConverter.ToUInt32(this.mData59); } 
    set Writer.......UInt32(value59mData); } 


    public 
    UInt32 Boots 

    get { return BitConverter.ToUInt32(this.mData63); } 
    set Writer.......UInt32(value63mData); } 


    public 
    UInt32 Garment 

    get { return BitConverter.ToUInt32(this.mData67); } 
    set Writer.......UInt32(value67mData); } 


    public 
    uint AccessoryOne 

    get { return BitConverter.ToUInt32(mData71); } 
    set Writer.......UInt32(value71mData); } 


    public 
    uint AccessoryTwo 

    get { return BitConverter.ToUInt32(mData75); } 
    set Writer.......UInt32(value75mData); } 

    public 
    UInt32 SteedArmor 

    get { return BitConverter.ToUInt32(this.mData79); } 
    set Writer.......UInt32(value79mData); } 


    public 
    UInt32 SteedTalisman 

    get { return BitConverter.ToUInt32(this.mData83); } 
    set Writer.......UInt32(value83mData); } 


    }    
    4_ افتح ConquerItem.cs
    ابحث عن
    كود PHP:
     SteedArmor 17,
    ضيف ده تحتيه على طول
    كود PHP:
     Wing 19
    5_افتح GroundMovement.cs
    بدل الى في كلو
    كود PHP:
    using System
    using System.Collections.Generic
    using System.IO
    using System.Linq

    namespace 
    Conquer_Online_Server.Network.GamePackets 

        public class 
    GroundMovement WriterInterfaces.IPacket 
        

            public const 
    uint Walk 0
                              
    Run 1
                              
    Slide 9


            public 
    GroundMovement(bool CreateInstance
            { 

            } 
            public 
    byte[] CreateProtocolBuffer(params uint[] values
            { 
                List<
    byteptr = new List<byte>(); 
                
    ptr.Add(8); 
                for (
    int x 0values.Lengthx++) 
                { 
                    
    uint value values[x]; 
                    while (
    value 0x7F
                    { 
                        
    ptr.Add((byte)((value 0x7F) | 0x80)); 
                        
    value >>= 7
                    } 
                    
    ptr.Add((byte)(value 0x7F)); 
                    
    ptr.Add((byte)(* (2))); 
                    if (
    == values.Length
                        break; 
                } 
                return 
    ptr.ToArray(); 
            } 
            public 
    uint ReadFromProtocolUint32(uint positionBinaryReader reader
            { 
                
    byte key reader.ReadByte(); 
                if (
    key == position
                { 
                    
    uint value 0
                    
    int shift 0
                    
    uint val reader.ReadByte(); 
                    while (
    val 0x7F
                    { 
                        
    value |= (val 0x7F) << shift
                        
    shift += 7
                        
    val reader.ReadByte(); 
                    } 
                    
    value |= (val 0x7F) << shift
                    return 
    value
                } 
                return 
    0
            } 
            public 
    byte[] ToArray() 
            { 
                
    byte[] ptr CreateProtocolBuffer((uint)DirectionUIDGroundMovementTypeTimeStampMapID); 


                List<
    bytepack = new List<byte>(); 
                for (
    int i 0< (ptr.Length 1); i++) 
                { 
                    
    pack.Add(ptr[i]); 
                } 
                
    ptr pack.ToArray(); 

                
    byte[] buffer = new byte[12 ptr.Length]; 
                
    Writer.......UInt16((ushort)(buffer.Length 8), 0buffer); 
                
    Writer.......UInt16(100052buffer); 
                
    System.Array.Copy(ptr0buffer4ptr.Length); 

                return 
    buffer
            } 

            public 
    void Deserialize(byte[] buffer
            { 

                var 
    packet = new byte[buffer.Length 4]; 
                
    System.Array.Copy(buffer4packet0packet.Length); 
                
    using (var Reader = new BinaryReader(new MemoryStream(packet))) 
                { 
                    
    uint direction 0
                    
    uint uid 0
                    
    uint type 0
                    
    uint tstamp 0
                    
    uint mapid 0
                    for (
    int i 0Reader.....Stream.Lengthi++) 
                    { 
                        
    Reader.....Stream.Position i
                        if (
    packet[i] == 8
                        { 
                            
    direction ReadFromProtocolUint32(8Reader); 
                        } 
                        if (
    packet[i] == 16
                        { 
                            
    uid ReadFromProtocolUint32(16Reader); 
                        } 
                        if (
    packet[i] == 24
                        { 
                            
    type ReadFromProtocolUint32(24Reader); 
                        } 
                        if (
    packet[i] == 32
                        { 
                            
    tstamp ReadFromProtocolUint32(32Reader); 
                        } 
                        if (
    packet[i] == 40
                        { 
                            
    mapid ReadFromProtocolUint32(40Reader); 
                        } 
                    } 
                    
    Direction = (Conquer_Online_Server.Game.Enums.ConquerAngle)direction
                    
    UID uid
                    
    GroundMovementType type
                    
    TimeStamp tstamp
                    
    MapID mapid
                } 

            } 

            public 
    Game.Enums.ConquerAngle Direction
            public 
    uint UID
            public 
    uint TimeStamp
            public 
    uint MapID
            public 
    uint GroundMovementType
            public 
    void Send(Client.GameClient client
            { 
                
    client.Send(ToArray()); 
            } 
        } 
    افتح Message.cs
    ابحث عن
    كود PHP:
    public void Deserialize(byte[] buffer
    بدل بدول
    كود PHP:
      public void Deserialize(byte[] buffer

    Color Color.FromArgb(BitConverter.ToInt32(buffer8)); 
    ChatType BitConverter.ToUInt32(buffer12); 
    MessageUID1 BitConverter.ToUInt32(buffer16); 
    MessageUID2 BitConverter.ToUInt32(buffer20); 
    Mesh BitConverter.ToUInt32(buffer24); 
    _From Encoding.Default.GetString(buffer35buffer[34]); 
    _To Encoding.Default.GetString(buffer36 _From.Lengthbuffer[35 _From.Length]); 
    __Message Encoding.Default.GetString(buffer, (38 _From.Length) + _To.Lengthbuffer[(37 _From.Length) + _To.Length]); 


    public 
    byte[] ToArray() 

        
    byte[] Packet = new byte[(((32 _From.Length) + _To.Length) + __Message.Length) + 18]; 
        
    Writer.......UInt16((ushort)(Packet.Length 8), 0Packet); 
        
    Writer.......UInt32((uint)Time32.timeGetTime().GetHashCode(), 4Packet); 
        
    Writer.......UInt16(10042Packet); 
        
    Writer.......UInt32((uint)Color.ToArgb(), 8Packet); 
        
    Writer.......UInt32(ChatType12Packet); 
        
    Writer.......UInt32(MessageUID116Packet); 
        
    Writer.......UInt32(MessageUID220Packet); 
        
    Writer.......UInt32(Mesh24Packet); 
        
    Writer.......StringList(new List<string>() { _From_To""__Message }, 33Packet); 
        return 
    Packet
    ركز بقى فى الكلام الى جى دة علشان دة المهم 40ايجى5
    افتح PacketHandler.cs
    ابحث عن​
    كود PHP:
     public static byte ItemMaxLevel(ushort postion)  
    هتلاقى الكود ده​
    كود PHP:
     case 0: return 0;
    ضيف ده تحتى على طول​
    كود PHP:
     case ConquerItem.Wing: return 100
    ابحث عن​
    كود PHP:
      public static byte ItemMinLevel(ushort postion
    هتلاقى نفس الكود السابق ضيف ده تحتى​
    كود PHP:
     case ConquerItem.Wing: return 0;  
    ابحث عن​
    كود PHP:
    public static Positions GetPositionFromID(UInt32 itemid
    هتلاقى الكود ده تحت شويه​
    كود PHP:
     return Positions.LeftAccessory
    ضيف ده تحتو على طول​
    كود PHP:
     else if (iType == 204)  
                    return 
    Positions.Wing;  
    ابحث عن​
    كود PHP:
     public static ushort ItemPosition(uint ID
    هتلاقى الكود ده تحت شويه​
    كود PHP:
     return ConquerItem.SteedArmor
    ضيف ده تحتو على طول​
    كود PHP:
     else if (ID >= 204005 && ID <= 204009
                    return 
    ConquerItem.Wing
    ابحث عن​
    كود PHP:
     public enum Positions byte 
    هتنزل شوية هتلاقي الكود ده​
    كود PHP:
     SteedArmor 17       ضيف جنب 17 العلامه دى ,  
    ضيف ده تحتو​
    كود PHP:
    Wing 19 
    ابحث عن​
    كود PHP:
     public static Positions ItemPositionFromID(UInt32 itemid
    هتنزل شوية هتلاقي الكود ده​
    كود PHP:
     else if (iType == 380
                    return 
    Positions.LeftAccessory
    حط الكود ده تحتو​
    كود PHP:
     else if (iType == 204)  
                    return 
    Positions.Wing;  
    يلا بقا نضيف الجناح فى الشوب ميل
    افتح Items.txt
    حط دول اخر حاجه فى الملف​
    كود PHP:
      204003@@TempestWing@@0@@0@@100@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@ 0@@37818@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@6698@@6698@@0@@@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@ 0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@ImperialTalism an@@A~rare~talisman.~When~you~upgrade~it~to~Superquality,~you`ll~grow~a~pair~of~wings.@@5@@0@@0@@0@ @7040@@500@@200@@100@@100@@50@@0@@ 
    204004@@TempestWing@@0@@0@@100@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@ 0@@37818@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@6698@@6698@@0@@0 @@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@ 0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@ImperialTalism an@@A~rare~talisman.~When~you~upgrade~it~to~Super~ quality,~you
    `ll~grow~a~pair~of~wings.@@5@@0@@0@@0@ @7040@@500@@200@@100@@100@@50@@0@@ 
    204005@@TempestWing@@0@@0@@100@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@ 0@@37818@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@6698@@6698@@0@@@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@ 0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@ImperialTalism an@@A~rare~talisman.~When~you~upgrade~it~to~Superquality,~you`ll~grow~a~pair~of~wings.@@5@@0@@0@@0@ @7040@@500@@200@@100@@100@@50@@0@@ 
    204006@@TempestWing@@0@@0@@100@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@ 0@@37818@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@6698@@6698@@0@@0 @@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@ 0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@ImperialTalism an@@A~rare~talisman.~When~you~upgrade~it~to~Super~ quality,~you
    `ll~grow~a~pair~of~wings.@@5@@0@@0@@0@ @7040@@500@@300@@200@@200@@150@@0@@ 
    204007@@TempestWing@@0@@0@@100@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@ 0@@37818@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@6698@@6698@@0@@@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@ 0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@ImperialTalism an@@A~rare~talisman.~When~you~upgrade~it~to~Superquality,~you`ll~grow~a~pair~of~wings.@@5@@0@@0@@0@ @7040@@500@@500@@300@@400@@250@@0@@ 
    204008@@TempestWing@@0@@0@@100@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@ 0@@37818@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@6698@@6698@@0@@0 @@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@ 0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@ImperialTalism an@@A~rare~talisman.~When~you~upgrade~it~to~Super~ quality,~you
    `ll~grow~a~pair~of~wings.@@5@@0@@0@@0@ @7040@@500@@700@@400@@600@@350@@0@@ 
    204009@@TempestWing@@0@@0@@100@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@ 0@@37818@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@6698@@6698@@0@@@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@1290@@1290@@ 0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@0@@Imperial Talisman@@In~one~screen,~the~hero~has~wings~of~the ~highest~bonus~level~above~+6:~spread~wings;~2-6~heroes:~fold~wings;~others:~no~effect.@@9@@0@@0@ @0@@7040@@500@@1000@@550@@900@@450@@0@@ 
    افتح emoneyShopV2​
    كود PHP:
      204009 equip|new In~one~screen,~the~hero~has~wings~of~the~highest~b onus~level~above~+6:~spread~wings;~2-6~heroes:~fold~wings;~others:~no~effect
    الباتش ده هتفكو فى السورس

    40ايجى5http://www.mediafire.com/download/xm4c1njwcrjbx56/Map+in+source+and+ItemsPlus.zip40ايجى5
    وده فى الباتش بتاع السورس
    40ايجى5http://www.mediafire.com/download/8w58o8zqti6rogg/Patch+In+Client.rar40ايجى5



    ملوحوظه لو جبلك ايرو فى GameClient غيرو الى GameState والعكس صحيح بروضو
    وبكدا مبروك الابجريد كامل 100%




    ارجو التقييم+التثبيت​
    40ايجى5




    40ايجى5
     
  2. C.E.O

    C.E.O Administrator

    رد: ابجريد 6133 وحل جميع المشاكل من ماندووووووو

    40ايجى5
     
  3. naderfox

    naderfox New Member

    رد: ابجريد 6133 وحل جميع المشاكل من ماندووووووو

    40ايجى5
     
  4. hossamgh

    hossamgh New Member

    رد: ابجريد 6133 وحل جميع المشاكل من ماندووووووو

    [info]شغلك تمام اوووي[/info]
     
  5. nasser177

    nasser177 New Member

    رد: ابجريد 6133 وحل جميع المشاكل من ماندووووووو

    رائع واللة
    40ايجى5
     
  6. abdullhahm

    abdullhahm New Member

    رد: ابجريد 6133 وحل جميع المشاكل من ماندووووووو

    aaa
     
  7. الاسد و بس

    الاسد و بس New Member

    رد: ابجريد 6133 وحل جميع المشاكل من ماندووووووو

    ششششششششش
     
  8. karimhany7

    karimhany7 New Member

    رد: ابجريد 6133 وحل جميع المشاكل من ماندووووووو

    21212121
     
  9. mena20201

    mena20201 New Member

    رد: ابجريد 6133 وحل جميع المشاكل من ماندووووووو

    شـكــ وبارك الله فيك ـــرا لك ... لك مني أجمل تحية .